DAY 8D-新加坡/新西蘭南北島自駕遊17天-20年1月31日-一定要去皇后鎮纜車 Skyline,LUGE,自助晚餐,滿天星星

返到皇后鎮啦今晚仲有行程~ 就係搭纜車上山食晚餐! 之前已上網買好晒票,去到換票就可以
纜車景色
來回纜車加自助晚餐 每人係$430 到,我覺得唔貴咖啦!

自問年青人上到去記住要玩LUGE RIDE,玩一次 NZD15
其他團友實在唔會夠膽玩,咁一場來到我當然一個人都要去玩!
團友自行去影相,我就出發去玩啦!
新咖坡玩過兩三次啦,但呢到完全係兩回事⋯⋯個風景絕對嘩嘩聲
呢個環境....真係唔好用聖淘沙來比
準備坐纜車
都幾多人玩咖
GO~ GO~ GO~
上到去一定要影返張先!!! 一陣碌落山未必有時間影~
一陣要慢慢 (SIR) 落去先
可能 (SIR)緊途中影
可能 (SIR)緊途中影
SIR 之前會有職員簡單教你,唔識剎車唔玩得咖~
幾十蚊都無計玩左幾耐~ 不過景色真係好靚,係一定要去玩一次~
同埋佢唔只一條滑道,有時間有錢可以買幾次套票,好似仲有任玩咖,不過我玩一次算啦!
之後匯合團友去觀景台影影相,呢到望得市區多啲
未夠鐘食飯⋯唯有行下唔會買嘅手信店
因為佢啲自助餐真係好多人食,係有分時段,我訂果時已得返最後時段係晚上9點
8點9到開始入座,個天仲係光,開始黃昏啦,我地坐窗口隔離
就算坐唔到窗口都唔緊要,你總會見到餐廳個無得頂景色
野食OK 啦,唔算少野食,樣樣有啲,一定食得飽
西湯如岩飲都飽一半
食下凍野先~ 沙津一定岩食~ 
三文魚係一定,有仲有牛扒~ 一定飽
岩食再食
仲有好濃味的燉牛肉~ 正
炒雪糕果樣吸引唔到我
外國甜品一定甜,但都要試下嘅⋯⋯
9點42分⋯⋯個天都未黑咖
好啦,最後10點2到我地都走啦,暫時唯一一次天黑揸車回程~ 哈哈
返到去望下個天星星又出晒來~ 當然又要影返一陣先啦~ 等團友沖下涼先
連續兩晚都有咁多星星~ 正呀,明早又要離開皇后鎮啦~ 早抖

沒有留言:

張貼留言