DAY 12D-新加坡/新西蘭南北島自駕遊17天-20年2月4日-北島旺加努伊,War Memorial Tower,旺加努伊河

4點4~ 去到今晚 AIRBNB住宿地...佢個門口如果無睇佢介紹真係睇唔到
住有花園大屋都煩咖,因為要推行李入去~ 哈哈
安頓好行李~ 我地當然又去超市大買特買~ 大屋揸一陣就有三間超市~ 死未
禁日無行一日超市, 今日仲唔身痕~ 哈哈
搵晚食你呀
D 麵包真係多到......
今日間超市好大排場
20年2月疫情初期,香港周圍都搶消毒野時, 呢到D 清毒用品都好平,我地都有買返少少
時間太多~ 慢慢行
我同呀媽真係好開心, 可以買一大車野, 平時兩個人就算有錢買...都食唔晒
成班都餓鬼投胎咁
時間仲早~去埋另一間超市~ 哈哈
間間超市同款野價錢都唔到
大家最中意就係格價
今日DIET 姜啤先 NZD 3!!! 大大枝~ 買!!!
之後我就車幾位女士回家... 返到去擺低野,我就自己一個出去觀光, 團友實在有啲懶
先揸車去睇吓間教堂, 成個小鎮都冇咩人...
聖瑪麗教堂 St Mary's Church, 應該收咗工㗎喇所以只係遠觀
又係佢哋
之後我就去到 杜瑞山戰爭紀念塔(Durie Hill War Memorial Tower)
我諗應該可以上去...不過要唔要錢就無研究...咁高唔會想行上去
唔係自駕...山下有著名 杜瑞山升降梯(Durie Hill Elevator)上來
杜瑞山升降梯(Durie Hill Elevator)要錢咖,但好似有成百年歷史, 
呢到矮好多, 行上去我一定OK~ 哈哈
好差大風.......
上到去睇到好靚 旺加努伊 景色, 但真係好大風
旺加努伊河係第一個獲法定人權的河流 (有興趣自己GOOGLE 下)
呢邊就流出大海,條河都幾長下係毛利人神河
遠望 War Memorial Tower
吹到人都顛之後 7點幾我就回家啦~
返到去煮野食,中途發現有位小客人
小客人你唔趕佢...佢真係會入來
佢真係好多野講~ 不停喵喵喵~ 我去超市前你又唔早D出來! 唔係買罐罐你食呀
但我絕對相信佢係有人養...我有請佢食麵包...佢完全食都唔食...只係不停喵喵喵
佢兩隻眼都唔同色咖~幾特別
今晚煮埋半樽紅咖哩醬~ 大大煲唔駛煩
簡簡單單又一餐
今日買的~ 好平下
見人介紹買呢隻牙膏~ 大手入貨

沒有留言:

張貼留言