DAY 14A-新加坡/新西蘭南北島自駕遊17天-20年2月6日-北島必遊魔戒哈比村HOBBITON~

今日8點幾就食早餐~一陣終於去魔戒哈比村啦~
哈比村不設自由遊覽,一定要跟導遊示指行,自駕遊去到泊低咖車,再坐旅遊巴去~
魔戒我仲係只完整睇左第一集⋯⋯第二集都仲停留頭10MINS向長途機作催眠之用
香港已買定票,去到取票等上車~ 有中文導遊團課⋯但小啲~時間唔岩,英文都要照去啦~
未夠鐘~ 影下相先
呀姨話要飲杯咖啡
NZD4.6 比香港平咖啦
到我地上車啦~ 導遊講英文~ 你聽得明就聽啦
10點9 入村啦~ 唔講咁多~ 睇相啦⋯⋯真係無野講
呀~
呀~呀~
呀~呀~呀~ 好靚呀
想點呀!靚到咁











今日天氣仲要咁好,成套魔戒畫面咁
樣樣都係假~ 但加埋真係好靚










由於影相好忙,我D英文又識D唔識D,我好似聽到有D大樹係假~ 但我唔肯定呀
靚~

真係靚到呢



左面就係疑似假樹, 可能有一部份係假㗎啦
假咖! 幾真~

真係太過份

真係好靚
收咁多入場費真係保養都好啲

其實一直都要不停咁行~ 幾似簡易版行山~ 團友幾開心





我有耐心先等到無人



好啦~尾聲啦~ 團費包一杯野飲
我揀左姜啤
中意都可以食下野















旅程大嘅個半鐘內完成,因為唔比人隨便留向到,基本上係半小時一團
等大家唔會阻住影相,咁先影到張張包場咁!
行左個幾鐘~上車又可以休息下~ 睇下風景
嘩~
嘩~ 牛呀~
嘩~ 羊呀~ 哈哈
嘩~ 好靚呀~~ 我揸車就影唔到比你睇咖啦
D羊怕曬
新鮮新西蘭牛肉~哈哈
扮下 WINDOW DESTOP 


好啦~ 咁又返到起點~ 去埋洗手間我地又去下個景點啦!
魔戒哈比村記住一定要去,有無睇過套戲都絕對唔係問題

沒有留言:

張貼留言