DAY 14C-新加坡/新西蘭南北島自駕遊17天-20年2月6日-北島陶波胡卡瀑布Huka Falls,Huka Honey Hive,Rotorua

大家都應該去左旅行,我都頹廢咗好耐懶打BLOG 今日得閒D繼續寫吓佢啦
睇完好靚嘅藍泉~ 我地都要去醫吓肚啦~ 路過一個小鎮 Tīrau 都幾多人
響Google見到呢間 CAFE 有四點幾分,就揀咗佢啦
CAFE 應該慳咗唔少油錢
是但叫幾樣就啱㗎啦
似係周打魚湯,夠晒杰同飽肚
蕃茄忌廉湯~ 好味
應該睇得出係炸魷魚掛
煙肉蛋,拖鞋包
全相~ 正
PANCAKE TOWER~ 又咸又甜~正
今餐食左 91.5 唔貴啦~
啲公仔做型原來係 Tirau i-SITE Visitor Information Centre
今日有時間就去返琴日未去嘅Taupo附近藍瀑布,先去個蜂蜜店望下

都幾大間咖,可能都做路小旅行團生意
HONEY就無買⋯⋯太貴⋯⋯幫襯左洗手間同超級大杯雪糕 ,雪糕NZD7 兩球
食完雪糕我哋走啦,去睇埋個藍瀑布
停好車之後行少少啦
你可以行山咁行, 我哋當然只係行一陣就算啦
好多人嚟都係因為佢隻藍色俾佢吸引, 呢啲藍色我見過,勁似核電廠冷卻水
啲水真係好澎湃、好嘈㗎,我哋5點先去到十分好啦,冇咩人
佢條散步景都幾好行,有興趣可以行耐啲
行行吓你仲會見到刺激啲快艇
快艇會揸到好近瀑布咖,我相信應該包濕身
每秒水量達220噸的瀑布
今日天氣好,所以望落去會更加藍
你睇吓真係好近㗎, 我見人地罐過另一隻再刺激啲船, 呢隻係平和地觀光
好啦,趕上行程走得啦~
6點半去到今晚 Rotorua AIRBNB ,又係有獨立車房, 不過我哋會出去買嘢,就唔開入去先
天氣真係好,望出去都係咁好
羅托魯瓦Rotorua 係個溫泉鄉,不過靚又貴,平又唔太岩,都係住屋啦
又去買餸
唔知咩瓜。1蚊粒

仲要去多間~
第一次其實都唔敢揸入去⋯⋯但車太高,
之後睇都夠位,但開車尾要小心D
今晚一定又見到好多星星
點點360度都有風景
屋主好正,天台仲整埋比你坐,不過入夜後就開始凍

晚上 8點40分先係旁晚


今晚差不多成 十點先食晚飯~ MINI PARTY 咁
多謝焗爐賜我方便
薯仔甘荀雞蛋無醬沙律~ 哈哈
行程又差不多尾聲,明天最後一晚會住奧克蘭

沒有留言:

張貼留言