DAY 15B-新加坡/新西蘭南北島自駕遊17天-20年2月7日-北島Martha Mine,Scenic Laybuy , 最蠔一餐Clevedon Coast Oysters

一點鐘大概行左今日一半路程,唔記得講今日目的地係最後一站奧克蘭
本來我係打算去 Kiwifruit Country 團友聽到要入場費,當然又話可以唔駛去⋯⋯
車程太長,當然要搵啲景點留一留,呢到免費~ 叫 Martha Mine
Martha Mine係金礦來咖⋯⋯仲有係好長歷史, 今時今日仲有人採礦咖
佢仲整左條散步路線比人行下
懶⋯⋯遠遠影下就算
中間果到應該係2015-2016 倒塌,停工兩年又開返
親眼望下都幾好,好大、好多層⋯⋯
呢D介紹從來都係影低,唔係即時睇~ 哈哈
第一次世界大戰⋯好耐下⋯主要係好似有 420 位人兄去左打仗返唔到來呱...
張告示話呢D牌仔就係記念果 420位人兄
佢話係 罌粟花...
影下就走人
好曬...行左一段路走人
好彩日日都算係好天~ 2點幾路過 Scenic Laybuy 
見有路轉入去又行下
水退
好大呀~~~~~~~
蠔穀~ 貝穀~ 加粗沙
旅程話咁快就到尾聲
可能係入市區最後的風景
除左初頭唔小心架車後來都無比我整親...哈哈  所以全保真係要買, 當然最好我再小心D
向前揸見到真係有人游水~ 我諗要著返對人字拖先好落水
再見啦~~~ 
 3點幾衝到去食蠔~~ 好緊要咖!!! 再遲D就無得食咖啦~
美食車就炸野多
仲有間實店 Clevedon Coast Oysters 09:00–16:00
要到旅程尾聲先有得食蠔~ 真係要豪D~
買蠔食都要簽到~ 哈
今日大家都係車上食下野, 3點9整餐豪華下午茶先啦~  加埋應該 NZD92
 唔係位位食生蠔,所以都係適量地叫
好濃蠔味生蠔湯~ 好熱!NZD7 杯~
小食車叫~ 即叫即炸
食啦~ 食啦~
食完我地下個目的地就真係尾站奧克蘭

沒有留言:

張貼留言