DAY 10B-英法單人之旅 07年6月19-BATH

3.40火車去BATH SPA!  車飛上網BOOK $3 GBP
 去到BATH SPA 時間都成4點幾啦! 好多野仲有個多小時就收!! 極速行去羅馬浴場! 
入場費$10.25 GBP 快速行左D展品~
 終於行到去個浴場啦!! 即刻摸下D水啦! 暖暖地啦~ 唔似日本個D咁熱! 
但泉水既顏色唔係咁討好啦~ 水上面仲見到D黃色既野浮浮下!
左面好濁下~ 右面就比較清~ 如果可以比你浸下~ 你會浸嗎??
 
呢個池向室內咖~ D水好凍下咖!! 我真係好想撈晒D英鎊上來!! 發死了!!


參觀埋最後一個池走了!
 出來就即刻去埋巴斯大教堂啦~ 來到巴斯到天氣總算超好啦! 補番今朝既天氣啦
陽光好~ 影咩都靚D咖!!  入場費 $2.5 GBP
 入到去見到好多彩色玻璃啦! 我唔記得我有無影晒...我覺得靚既就影左啦~
下面係耶穌在世 56幅景象~ D玻璃畫成個教堂咁高~
出返來時~ 5點9到啦~ 街上都仲有人~ 周圍影下~ 去D未收商店行下~
呢個公園晒太陽要比錢咖~ 入場費$1GBP! 6PM仲可以晒太陽...
仲有時間就行埋去新月樓啦...雖然佢收左無得參觀~ 同好遠下!!
行去新月樓都幾遠下巴斯教堂行去成二十分鐘有多...仲幾多斜路! 
好彩天氣好涼~咁都無咁辛苦~ 沿途D住宅區都好寧靜下~
行到最遠都影唔晒啦~~

影完相無野做就走啦~ 行左第二條路走~ 行左好耐先有屋~ 幾驚行錯~
又到晚餐時候~ 行返去時見到有間酒店餐廳好多人食~ 但門口無餐牌睇價錢~ 
佢門面又十分之名貴咁...都係唔敢入去啦... 好想食餐正式D既晚餐咖!
返到市中心已經變到無人咁滯...搵到間就收既餐廳...
食左個PIZZA啦...個PIZZA$5.75 杯汽水$1.89   味道當然無巴黎個D咁好食啦~ 
不過佢都係即刻焗! 食落去都超熱~ 唔錯啦~
食完個PIZZA 仲有10個字先夠鐘! 但我真係好累了! 行左咁多日!! 
今日向巴斯行來行去行左好多路...左腳無啦啦好痛~ 都係行返去車站等火車了!! 
8點1返到車站~ 坐向出面等車等到好凍呀!!  
呢程車唯一DELAY啦~原本8.43PM DELAY 左半個鐘!! 
最後係11點先返到WATERLOO!
真係小小的手信~
返到民宿隻腳都仲痛~ 執好野即刻訓啦~ 聽日LAST DAY 了

1 則留言:

  1. 得閒來我*Blog回應,留言下啦!~

    回覆刪除