澳洲11天之第1天07年11月24日出發到達編 PART 1

等左好耐澳洲之旅終於出發啦~ 23號晚同朋友仔一齊搭維珍去悉尼啦!

今次係第四次同朋友K小姐去旅行啦~ 太厲害了!
07年LAST一次旅行啦! 我會慢慢寫低...

出發前同K小姐都有D餓! 兩份食左碗味千拉麵! $38~ 我都奇怪點解佢會無貴到...
原來係超細碗份量少過平時一半都有! 不過食少少一陣上機食飛機餐啦~

PASSPORT套換左新裝啦~  上機時間DELAY左D!

遲左十幾分鐘先上機! 上晒人成半個鐘都無咩動靜...終於話要DELAY!!! 話水缸漏水! 會盡快搶修...可憐既我們只可以等等等...又唔開戲比人睇...好彩我有帶NDSL!
最後好似差不多晚上9點先起飛...DELAY左個幾鐘...DELAY時先派左包餅仔~
睇下有咩好戲睇...無咩岩...揀左 HARRY POTTER 5啦~睇多次~

飛左一個鐘到派餐啦...我揀左牛肉薯蓉...其實個薯蓉一定唔係薯蓉羅應該係瓜蓉但唔知咩瓜!
個餐好好食D牛肉好淋...不過真係唔飽...因得幾舊咖咋...維珍有講中文既空姐...咁問佢羅多份餐...佢答我好...但完全唔知羅左比邊個...無晒影! 咁算啦...佢唔比我食...飲下汽水都飽既...哈哈!

有野派~ 上次去英國咩都無... [個袋仔好有用...可以羅來裝錢]
睇完哈利波波應該訓左啦...唔知訓左幾個鐘啦...K小姐話無咩訓到...好難訓...

早餐到啦~ 見到好失望...比個包打發下就算...人地諗住有好多野食咖 MA! 不過個飽好好食...
好軟熟~ 又脆又夠熱...仲好大個...平衡返啦~ 我叫K小姐唔好食晒...
我唔想佢一陣去FISH MARKET食唔落野...[ 因為佢比較細食 ]

食飽飽...仲有成兩個鐘先到...開窗見到有好多雪花呀~
機師一定見DELAY左個幾兩個鐘開返快D架機...我地比原定時間遲左一小時到啦!
落機第一樣做既野係去洗手間...機上面超多人排隊...去擦下牙先!
過關都好快~ 行理都好快羅左~
10點就等火車出市區啦~ 機場到市區 AU$14.2

雙層火車到左啦~ 不過係對面~

機場出CITY好快~ 十幾分鐘就到啦~ 我地首先去我地BOOK 左既 HOSTEL先~ 但出左CENTRAL TRAIN STATION 站口先知自己無 MAKE 低 HOSTEL 位置!! 真係聰明... 我只知係向車站附近! 後來問人都問到位置太好啦!
我地係住車站附近既 WAKE UP HOSTEL 上房放好行理~ 沖個亮就向 FISH MARKET 出發啦!

5 則留言:

  1. 窗外的雪花好靚!

    回覆刪除
  2. 個機場靚左 wor, 新 ga? D 死 AU佬 好寸 wor?

    回覆刪除
  3. 可以話我知係 中央火車站 點樣 行去 WAKE UP HOSTEL ?????
    我 14/3 到wake up 住幾日.
    麻煩晒你 !!
    [版主回覆03/06/2009 17:44:00]車站出口左手面...長途巴士站口個面~ 個到有 7-11 直行過馬路 係 YMCA HOSTEL 左手面再直行就係咖啦... 不過我答唔到你邊個出口呀... 你問人啦~ 我都係咁問人!

    回覆刪除
  4. Q :  唔該晒你教路 !
    [版主回覆03/18/2009 10:10:00]不客氣~ 買多d生果返來啦~

    回覆刪除
  5. 飛機窗出面既雪花好鬼靚呢~~~~直頭見倒都會 feel 到興奮呀

    回覆刪除