澳洲11天之第8天07年12月1日

檢查好無留低野就出發去黃金海岸啦! 
問清楚票務員買好飛 AU$9.4 就推行李去好長既斜路去月台啦...
9.20有車啦~ 搭火車去 GOLD COAST 大概80MINS 到啦~ 
去到 NERANG落車轉多半小時既巴士 [AU$2.4] 就去到 SURFERS PARADISE 啦! 
一落巴士行一陣就去到酒店啦~ SO GOOD! 
11點幾就可以比埋房我地~ 太好啦~ 
本來都好想住 APARTMENT 但我地會夜機走...D APARTMENT CENTER 5點就收工
無地方放行李~ 都係要揀酒店! 睇NEWSGROUP 人地介絡 SURFERS PARADISE 既 
COURTYARD MARRIOTT AU$90 一晚 同區算平啦~ 
 
我地會住兩晚!
  酒店望出去! 天朗氣清! 又唔係好熱! GOOD!
我地住最平房~ 唔係 SEA VIEW 都望到少少沙灘既! 不過真係少少~
執好泳裝向酒店問好去水上樂園巴士位置我地就出發啦! 
大家都未食野向先頭落車地方有SUBWAY 就食啦~ 
 
 一包一汽水 AU$9.05 我揀左牛扒包~ GOOD 好食! 個包整到脆咖!
行左五分鐘去到巴士站睇下時間表...12點幾係無車啦...咁唯有去沙灘啦!
架車唔知值唔值錢咖呢??
好快就行返去酒店附近啦!
酒店後面就係沙灘啦~
買個雪糕食下先~ AU$4.9 血橙同青蘋果味~ 味道好清~ 唔錯啦!
行去沙灘有商場~有餐廳~ 好多人啦~
到了! SURFERS PARADISE!
落到去就搵地方換衫...點知沙灘係無更衣室換衫...我地就行左陣~ 影幾張相就返酒店換衫先啦!
行左入商場涼下冷氣~ 睇下d tour 有個潛水tour 我都好想join ~ 不過 k小姐無興趣... 
順手買埋聽日既 WET 'N" WILD 入場卷...AU$44...平左AU$1...算啦~ 好過無!
 無得潛水! 影下人地D珊瑚啦!
去 SUPER MARKET 行左個圈! 買左少少野~ AU$10.15
換好衫~ 可以落水啦~ D水係好清! 不過真係好凍羅...唔知D人點落水玩咖...
大浪當然不少得啦!
 
 搵個靚位放好d野~ 就去影下相啦~
k小姐仲執隻死水母返來...
後來睇下d tour 學滑浪都唔係好貴!
 
 
 都唔知幾多年無去過沙灘羅... 好可惜d水咁凍...
d沙又真係幾幼既~ 話羅d返來都無左件事!
玩過下水...就去晒下太陽~ 又唔係好熱 d 風吹埋來好舒服~ 差d訓左! k小姐怕晒黑...
問我食唔食野~ 同我買左個熱狗餐返來!  AU$7.5 大路野唔會難食既!
一有野食D海鷗就識出現啦!
外國人果然係唔怕凍呀!
向沙灘到 HEA 左個幾鐘就返酒店! 去酒店個泳池游下水啦! 個到仲有個熱水按摩池! VERY GOOD 咖! 不過後來有幾個鬼佬不停咁問野! 我地就返房沖亮LU!
整好晒野~ 休息下咁就七點幾啦~  我地就去睇下食咩晚餐啦! 左揀右揀揀好啦~!
今餐 TOTAL AU$39.7 都唔係太貴啦~ 
沙律好食~ 
生蠔又係海水味到咸~ 
個PIZZA OK啦! 
食飽飽就同圍行下啦~ 行下D手信舖! 呢到D野係貴D咖!
行行下仲落大雨...
咁返酒店啦! 九點幾就返酒店啦~
執定野~ 聽日去我好想去既 WET 'N" WILD 玩啦~

3 則留言:

  1. AU$90 一晚, 就真係平那
    [版主回覆05/05/2008 15:30:00]我 目及 住左佢好耐咖啦~平時要AU$14X-17X一晚咖

    回覆刪除
  2. 上網, 全部都要 AUD120 一晚, 星期六、日重貴。 我曾經住過 motel 都 AUD98 一晚,仲要行成半個鐘至有巴士站 tim,但又吾識搭。
    [版主回覆05/07/2008 12:46:00]BOOK二十日前先book得個d會平好多!

    回覆刪除
  3. surfer paradise 好多型男美女的,有冇發現呀

    回覆刪除