DAY2B馬尼拉長灘島晒燶hea爆之三人行-08年8月28日

呢D一層層沙坑好硬咖! 比D浪沖到咁~ 厲害!
成日日都會見到蟹仔~
d-mall 地標~ 覺得佢白天係靚過夜晚好多~
時候都唔早~ 大家都好肚餓~ 就去食大漢堡啦!
係向 d-mall 既 BITE CLUB
未去到已經聞到好香! 佢d漢堡係即時燒咖~
我點左網友推介既包~ 就坐低等食啦! 飲返罐zero先!
先來呢個粗薯條一定要食! 即炸! 超級熱! 十個正!
seasoned potato wedges php65 一份都夠3個人食!
呢個係就係網友介紹~! SUPER BIG! 11號-GRILLED OR FRESH ONION!
想抵就揀呢個~ 超大個! 塊牛好大塊~ 好有肉味! 好多肉汁! 正呀!
呢個係K小姐 5號- CHUNKY MUSHROOM & CHEESE CREAM!
個包比我細~ 不過有汁! 塊牛我個好食D! 佢比較乾身! 今餐除返為 PHP176
食飽飽就去返沙灘格下價出海睇日落啦!
有間舖有成十隻金毛BB呀~ 勁!
一路向沙灘行一路好多人叫你坐帆船 HOPPING! 睇日落~
問左價~ 講下價 PHP500一小時! 好啦~ 準備上船!
我地架船係一後生一呀叔~ 上船佢地比個大比我地踩上船...真係唔好意思啦!
船兩面就係坐位啦...
出發啦~ 向船都見到D水好清呀
菲律賓D船特有又可加速又可保持平衡~
呢面完全無太陽應該係東面~
個太陽仲未出來~
先頭都擔心見唔到太陽~ 但船伕話今日日落會好靚!
日落開似啦~ 照到架帆船幾靚!
個太陽在實在太光啦~ 又可以話我既技術太差我真係影唔同佢係一個圓形~
架帆船遮住太陽幾神秘~ 哈哈!
唔好意思技術所限...要黑嘛嘛先影到佢係圓形!
今日日落真係靚WOR! 船伕果然有經驗!
最後日落幾分鐘~ 太陽真係好快就落水啦! 我比較窮無錢買遠鏡~ 所以呀咸旦黃比較細少!
話咁快就走左啦!
 雲既顏色真係好靚
同一個天兩個方向係可以唔同色!
船程一小時就完結啦~ 返到岸天都黑左好多~ 但晚霞顏色仲係好靚!
上返岸啦~
 
SO SO SO SO SO BEAUTIFUL!!!
今日K小姐整裝待發要同沙灘D城堡影相~ 我地向沙灘揀岩心水就放低 PHP20
比幾多錢就係自己喜歡啦! 大部分人都係PHP20啦!
基本上你幾多個人影都係可以既~
仲有朵大花!
 唯一一張三人合照影相位妹妹定呀姐真係大整古~ 飄移的合照!
之後就慢步去 d'mall 行左去搵 SUPER MARKET 我就無買手信
買左支 LIPTON 紅茶飲下~ 32PHP
之後就去食飯啦~ 今日大家都唔係好肚餓~
就去左食人地推介 ARIA 食 PIZZA+意粉~ 支辣橄欖油~ 好好食咖!
海鮮茄汁意粉~ 份量唔算好大唔算好細~ 意粉煮得彈牙~ 茄汁開胃唔錯!
四色味 PIZZA~ 好簿好脆~ 好多茄汁~ 都幾大個咖~ 好味! 點辣橄欖油食好好食咖!
今餐叫得少少地每人 PHP 323
食完飯仲去食埋朋友話向泰國好好食既 ice MONSTER
佢個 MENU 有好多好多生果...不過同樣好多都無...哈
叫左菲律賓最多既芒果冰~ 一定有啦! 不過好可惜芒果竟然有D酸!
但入面有鍊奶我都鐘意食啦! PHP70
食飽飽大家就行一陣返酒店啦~ 今天要出海浮潛啦

1 則留言:

  1. 好靚好靚呀,d 日落相片好靚,色彩豐富、形態萬千,正。

    回覆刪除