FAY5B馬尼拉長灘島晒燶hea爆之三人行-08年9月1日

玩下又返上去 HEA 下~ 見仲未食夠1500PHP 我地就決定叫個10球雪糕食啦!

嘩~ 10球呀~ 我咁大個都未食過~ 佢唔係有太多雪糕揀~
我地揀左4球芋頭~ 4球芒果~ 加2球朱古力!
芋頭味正呀~ 真係好濃味~ 勁GOOD~ 芒果都唔差好芒~ 哈 朱古力我就嘛嘛!
大家食完雪糕係10個飽~ 食完仲好凍...嘿
玩多陣時候都唔早我地就行去另一個沙灘仔 DINIWID BEACH
睇下可唔可以撈下海星!
呢到係WHITE BEACH 最尾尾~ 可以行去後面咖!

WOW D水清到呢
可以繼續行咖~ 不過只係去到呢到~ 費時行到太遠啦
呢到岸邊比較多石~ 游出少少就企唔到了~ 水深過我了
有D無咩色珊瑚~ 仲見到幾條魚仔游下~ 唔再係白色魚啦~
我想游出D咖~ 不過K小姐怕我又要游幾百米就叫我唔好啦!
F小姐唔識游水佢係企向岸邊等我地~ 我同K小姐向到游來游去搵下海星!
最後當然搵唔到啦~ 都唔知點解D人會捉到......
開始無咩陽光我地就行返去 FRIDAYS啦!
太陽又準備落山了
D水清到好似無野咁!
每天呢個時候個沙灘就特別闊~
呢到有好多蟹仔呀~ 不停見佢地走來走去~ 好多都白色咖
好多船仔泊晒向到!
見唔見到D沙好好好幼? 粉未來咖!
日落開始了!
LAST 一天的日落! 差不多每天都睇了! 太陽再見啦!
太陽落晒海先係我最喜歡的時候~
wow 今日天空顏色又唔同左啦~
張相不用加工顏色已經係粉色~
天空黑得快我地都走啦~ 離開 FRIDAYS
全日向 FRIDAYS既消費係 1830PHP 可以HEA咁耐仲食左唔少野真係幾抵!
行回頭真係有人結婚~ 唔止一對係好幾對一齊結婚!
行到 WILLY'S ROCK 仲有D光啦~ 幾神秘~ 哈
大家返酒店排隊沖下亮~ 但大家都唔肚餓~ 唔知食咩好~ 又去返 d mall 啦!
最後決定平平地又食 BITE CLUB BURGER 啦
粗薯條一定要食!
不過今日炸得太燶啦~ 又無比醬我地!
F小姐食! 9號-ROASTED GARLIC & CHEESE CREAM
7號-CHEDDAR CHEESE SLICE
BURGER特別大! 成塊芝士向入面~ 塊芝士好[溜]下咖! 塊牛肉又係好大塊
仲有飲左杯沙冰...不過忘記左影...平平地只係食左 219PHP 但食到好飽了!
今日全日洗費就係飲飲食食! 我地真係慳家~
聽日就要走啦~ 食飽飽都係向沙灘周圍行下睇下星星就返酒店啦!     

3 則留言:

  1. 十球-------嘩,食咁多雪糕,真係開心。我就唔能食啦,因為怕病
    [版主回覆05/07/2009 10:10:00]我都無咩幾可食多過一球...不過食得多好凍~ 哈~

    回覆刪除
  2. Anonymous8/5/09 17:27

    有無去 Boracay Horse Riding Stables 騎馬?
    我兩個好想去騎馬. 不知道遠不遠?
    [版主回覆05/08/2009 18:03:00]無呀...我覺得d馬都幾臭...見過兩次有得騎既馬都比較臭... boracay 個d我就唔知啦~ 未見過 http://www.boracay.travel/Horse_Riding 坐三輪車去到騎...有得online book 埋

    回覆刪除
  3. Anonymous9/5/09 00:21

    我地已Book左White House Resort, Beach House, 住七晚要大約港幣八千多, 我地一家人都係諗住游下水, 曬下太陽, hea 吓! 請問有咩要注意? 我地已經叫酒店搵人在caticlan機場接我地返酒店, 因為有小朋友, 都係搵定人幫手好d.  請問在酒店住期間, 你地d錢同貴重物品放在那裡?我地間酒店房無safe box, 我又驚front desk 個safe box 唔安全。果邊8月份的天氣又係點?會唔會成日打風?
     
     

    回覆刪除