DAY 5B-韓國釜山櫻花三人行-09年4月11日

行過個蓮花池就到雁鴨池1000WON一位

雁鴨池好多年前是新羅王宮的離宮,曾作爲東宮比皇太子住既
圖中青綠色既建築物都無晒了,只剩三棟修復左比人參觀
第一棟,好似涼亭咁!
入面有D當年的模型~ 都幾似中國既皇宮

周圍都又水又木環境優美
全個模型,但大太影唔晒!
仲有D出土文物屬於建築物
都係個D顏色
三間睇下影下相咁就睇完,之後就去行下個大花園!
好彩捕捉得快,十分之清楚影到一隻松鼠~ 好得意咖~ 佢跑得好快!
唔知以前係唔係都係咁咖呢? 無遮無擋打風咪入晒水?
佢又要影WOW!
如果蓮花季節應該有咖少花
應該都係櫻花其中一種
其中一段路都種左唔少竹!
行完雁鴨池大家都餓啦~ 就準備去食午餐啦!
行左幾分鐘有的士呀,即時上車出發去食
好快就到達目的地 瑤石宮 佢最出名就係食正宗韓式宮廷宴
去到門口...佢係同我講日文的...今天比D日本人包左場無得食...
叫我地明天再來...SHIT...我一陣就走啦...十分之失望下唯有走啦...
專誠搭的士去仲要無得食...最惨走時要自己行...無的士...
附近係無野咖...車都唔多架經過
100%韓屋...我地無緣啦...再見!
好彩向的士都有認下路大概都識行返出去
應該係以前的模樣 或 現在都係咁啦!
見到有人種野!
行返出來見到佢地就知無行錯
行到去之前附近了! 
經過慶州都幾多人食既菜包飯餐廳...不過無寫低邊間出名多人食就無食了!
其實大家都好肚餓,不過無睇岩既野食就決定走啦返釜山!

買左盒慶州特產~ 即係紅豆曼頭 10000WON 可以一試幾軟熟,頂住肚先!
行返到大陵苑古墳公園出面既圍牆啦...係好長咖!!
飛到差不無既櫻花就係咁樣啦
到底呢個係唔係古墓呢? 平既... 比人鏟左?
同向太宗臺見到一模一樣
經過間超市入去行下...不過無收獲!
是日已經4點半了...其實仲有D景點未去咖...不過時間關係我地都係走了
回程又係4000WON
五點半就返到去啦...不過呢程車大家都熱到訓晒...
4月唔凍咖啦,個司機都好似開左暖氣咁...又無得開窗...
搭個1100WON既地鐵
唔駛好耐就去到溫泉站啦,呢到又叫東萊溫泉!
地鐵一出就有個商場  VERY  GOOD!

見有超級市場又走去行下
入面仲有間 ETUDE  HOUSE 

最重要有 FOODCOURT 呀! 唔識韓文唔緊要佢有 NUMBER 咖!
先頭係打算食東萊好出名的呀婆蔥餅...但睇地圖都好似要行十分遠...
另外兩位話今日已經行到唔想再行,咁就一於食 FOODCOURT 啦
唔食韓式仲有西式
三個人叫左三樣野都只不過14500WON
我叫左炸醬麵超大碗! 睇韓劇睇到想食左兩年咖啦!
大家都想食既辣辣冷麵~
把較剪好有用咖! D麵好有咬口咖,剪開晒佢易食好多!
K小姐食辣辣湯麵~
食之前要用力D 攪攪攪,攪好就食得啦!!! GOOD AR!
K小姐買左支菠蘿去死皮~ 我地一陣好有用咖!
食飽飽離開商場就去搵我地既目的地  農心酒店
上網做好功課 PRINT 好地圖就好易搵到
來呢到目的就係去 虚心廳 浸溫泉7900WON一個人 
影到呢到就無影啦....因為我地3個向入面沖左差不多3個鐘
沖法同去日本浸溫泉差不多啦,除晒衫沖乾淨就可以慢慢浸!
不過入面有好多個池...個個浸下都要唔少時間...有時間真係要慢慢來!
可惜佢收十點鐘,我地都未去過休息區就已經夠鐘要走了!
浸完溫泉補充下水份,飲返個薏米水先~ 好飲! 應該係500WON
出左酒店見到唔少野食檔,不過大家都唔餓!
方向感好好既我就去搵巴士返酒店,不過又於同平時反方向關係提早左落車
哈~ 搭左兩次巴士 1000WON X2 之後都無問題返酒店可以睇電視訓啦!

1 則留言:

  1. 想問下由釜山搭巴士去慶州要幾耐?

    回覆刪除