DAY 6A-韓國釜山櫻花三人行-09年4月12日-梵魚寺

話咁快就第6日啦,大家都開始懶了,是日出發時間係11點哦!
一條長長既路是我們每天一定要行去地鐵站既路

同香港地鐵鐘站很不同就係,無人咖,職員都唔多見個!
今天預計都係地鐵多,買張pass 會抵d!3500won
今天第一站去邊?又係去西面...去得最多既地方!
一出地鐵站行去樂天見到d蛋糕...應該係栗子味呀...唔知會唔會好甜呢...
南瓜蛋糕我想試下wow!
又係向超級市場行下啦!
又來呢到目的就係買雞泡魚乾啦,呀媽話一包太少了要買多幾包!
10000won一包都真係幾大包咖,呀珠媽係咁叫我地試食 
最後買左4包,不過依家諗返都覺得買得少!因為同事同我都好鐘意食!
下次blog友有釜山同我買幾包就好啦!
香瓜好似日本三越咁d生果包得好靚,不過價錢當然都靚d!
行幾行又12點半有多啦,要食早午飯了,最方便就向樂天既 foodcourt 食!
我係揀左西餐不過都有蘿蔔泡菜同個湯!
炸魚柳飯加沙律是我的!
K小姐同呀媽食公仔麵餐
黃色係蛋,白色係蛋白來,不過我唔鐘意食蔥覺得唔好!
兩樣加埋9500WON咋,超平!
西面地鐵站至樂天百貨
行返去地鐵站,行左去地下街行陣同買少少野。
我真係好鐘意睇咖! 
食飽行飽就去觀光啦,搭地鐵去到梵魚寺!
地鐵站5號或7號一出中間路向後行去搵巴士搭!
見到咁多人就知一定行岩啦!
搭90號巴士十分鐘到就可以去到 @1000won
落左巴士都要行一段路上去
梵魚寺一覽
好多彩色燈籠,都幾多
行到門口了!
永遠都係呢幾隻色
十分之多韓國人來
韓國同日本都有既神像...不過我都唔係太知係咩像
沿路跟人行就岩咖啦!
都經過好幾個門樓
到了真係有梵魚寺咖! 
 韓國人好鐘意寫d願望向瓦片到...當然要捐獻啦...
不過我就唔知d瓦片會唔會用來舖屋頂啦!
行到上去,係有唔少殿閣、樓閣
依家見到唔少都是二百幾年前重建
地下d 花磚我覺得好靚
我媽真係童心未泯
周圍行下影下相,參觀下,因為我地唔拜神都唔行入樓到...
有太陽時即時淺色左
仲見到有個鐘樓,不過中間個鼓好似仲大過個鐘!
整個梵魚寺都香火頂盛,睇韓劇見韓國人都好誠心參拜!
日式見得多都要見下韓式既寺廟...
基本上應該同中國個d都好似
個竹林有d似京都嵐山,不過呢到係石牆
呢到行落去就差不多走得了
全部都係中文字
個標誌都幾靚呀
隱約見到有櫻花,秋天唔知會唔會好多紅葉~
向梵魚寺大概行左一小時到,就搭巴士返落去啦 @1000WON 

1 則留言:

  1. 係唔係因為今次行程有妳媽媽份...所以妳 choice 咁多公園同廟呢  ? 好小後生女 choice咁多郊外景點喎 /.....
    [版主回覆01/15/2010 14:17:00]唔係呀~ 我唔太shopping的..食呀買野食為主~ 所以我去邊都係去睇風景...影下相~

    回覆刪除