第五天-下-新加坡四人行10年6月19日


食完雪糕行左一陣 又駕車前住四馬路

之次前都唔知四馬路原來都有呢D廟
中式都有呀~ 向好熱既四馬路買完手信我同朋友就分開行啦!
人地親戚約左人食飯, 朋友2,3,4就去金沙博殺參觀下~
我就自己去同金沙影下夜景, 一個人慳慳地搭巴士啦!
向巴士聽到嘭嘭聲勁似打到來呀~ 都唔知咩事! 跟住巴士就話要向到落晒人

WOW...唔知以為去左泰國呀...打到來啦!!!
向天發左好多次炮呀!!! 超大煙
遊客就不停影影影~ 新加坡人就無野繼續行...
應該係演集呀??
都幾大規模咖
話演集又唔係太似~ 因為又有人向到興祝...
似唔似打到來
馬路無車咖~ 人影都唔多隻~ 當然要影張留念啦!!!
好明顯見到佢地一陣要表演呢
戰鬥機都出埋~
加埋金沙上去~
 SET 好腳架等天黑啦!
快啦~ 日落啦!
無錢住的六星級!
再黑D!

懶得行去魚尾獅到~ 遠遠影就算啦~ 哈
仍然都係無錢住既六星級
夜景都係咁上下~ 仲馬不停蹄趕工中!!
時侯不早啦~ 要行去金沙附近!
好多唔同團體既人巡遊~ 問左人地親戚都唔知咩節日~
快步行過晒D巡遊人終於行到去金沙前方公園啦!
原來側邊係有顏色咖喎~
光D會唔會靚D?
我覺得呢條橋係幾靚既~
因為係可以行入金沙~  都幾多人行來行去咖~
影完佢地我已經遲到啦!!! 即時要搵的士搭去搵朋友啦!!!
約左朋友係烏節路 ION等 之後就去搵文華食海南雞飯!

未食先講環境...真係完全唔得羅!!! 5星酒店餐廳同普通茶餐廳係無分別!!!
本身來係諗住食雞飯同龍蝦湯喇沙...可惜龍蝦湯喇沙賣晒!!!
再講就到文華海南幾飯...成百幾蚊咖...
以百幾蚊來講如果佢唔好食過出面真係打人都似!
雞肉起晒骨~ 又係雞睥肉~ 就真係滑! 雞油飯夠晒大碗! 點既汁都OK!
直至當日為示係向新咖坡食過最好味既海南幾飯
另外三個人另外叫既牛河...寫單個人又唔聽清楚朋友問係唔係乾炒
佢又濛查查話係乾 來到多汁都無朋友!
今餐有CITI BANK 白金有九折 每人係 SG25...不過環境真係唔得羅!
今日既戰利品~ 因為有車~ 又大手採購啦!!! 又係食!!!
之後朋友3,4心思思去想金沙~ 但得兩個去返來搭的士又好似好貴...
我地向房打左8圈麻雀€~ 哈哈 我第一次去旅行打麻雀!!!
不過好可惜我係輸左HK$300

1 則留言:

  1. 輸三佰元,不如去金沙搏一鋪。
    [版主回覆03/13/2011 23:06:00]三百打通圈~ 金沙 30秒就完了!!

    回覆刪除