第六天-新加坡四人行10年6月20日


新加坡D屋同我地既公屋真係幾似~ 不過人地個D就KEEP 住係新淨同大羅!


親戚渣車帶左我地去Sengkang個商場~ Compass Point 地址:泊好車~ 我地就去搵食啦!!!
商場頂樓有個 FOODCOUNT ~ 各自搵食啦!

超大魚旦!!! 手打咖 SG$3.5 好彈牙!!!
佢已經榮升左我向新加坡食過最好食既海南雞飯
指定要埋雞批都只不過 SG$3.8 飯夠味~ 雞肉滑又起埋骨!!!
辣汁好開胃~ 最緊要真係平呀~~ 仲有湯跟埋的!
FOODCPUNT 雖然有冷氣但都幾熱下
所以飽都要食埋個榴槤冰先走~ 哈哈!!! SG$2.5 食完真係滿足晒!
先頭個商場有BENGAWAN SOLO 比我地大手購入啦~
今次我地唔咁迫啦~ 2個坐親戚車~ 2個坐的士~ 屋企去機場都只不過SG12
又要去到呢個簡單機場 CHECK IN!!! 再見好好人親戚我地就入閘啦!!!

SG$2.2 都幾好飲~ 好快飲晒
我諗我應該唔會再搭佢咖啦~ 個機場真係好唔方便~ 又無野SHOPPING!
不過有部份人都係貪佢平就無計~ 但又可惜我地唔係平呀嘛!!!
D人問我地向邊到買 機場無就當然向出面街買啦...

朋友3買既~ 幾靚!
今次唔駛住酒店就慳返D啦~ 朋友3,4雖然唔算太熟但大家都中意食都OK夾!
有時5個人食飯係真係食得多D野既!
仲有今次可以去旅行打麻雀我都好開心!!  又一次旅程完結啦!

1 則留言:

  1. 有冇佢地公屋裏面d 相片?未見過呀。

    回覆刪除