DAY 4&5 釜山二人行10年12月13-14日

今次張特價機票睇落係5日~ 但明天係早上7點幾機...所以今日已經叫做 LAST一天了!
今日都唔算早~ 11點幾先出發~ 朝朝都向到睇電視唔肯走~ 哈哈!
今日都可能會去好幾個地方SHOPPING~ 所以都係買張 1DAY PASS 3500WON 最抵!

日第一站又去左 CENTUM CITY 新世界百貨~ 先去FOODCOUNT食個早午餐先!

揀岩買好票就等等啦~


唔識韓文唔緊要~ 問佢羅MENU手指指都OK!

F小姐的石頭窩飯仲有芝士咖~ 6000WON

我既~ 人參雞絲營養粥- 6000WON

 睇劇集見得多~ 但都係第一次食韓國粥~ 都幾好味~ 不過雞絲就好多~ 人參味就無咩...
真係食到到最尾先有一條參仔呀......

今個旅程風景欠缺又係商場~ 我地又係行文具部買買買~~

今日無咩人影多張~

買完文具我地就出返去西面樂天再行!!! 去樂天免稅店再買~

行完免稅店再行下超市先!
你有睇過嗎? 我就睇左好耐了!! 因為你李勝基第一次劇集收視唔夠高呀!

行到5點幾真係幾攰~ 去FOODCOUNT 食返個遲來的下午茶 4000WON 餃子

食飽繼續向西面地下街行!!! 特價呀~ 最後機會!

D人放工啦~ 開始多人啦!!!

次次見MISSHA都超多人~ 最後都係要入去迫下!!! 佢真係特價到好平呢!!!
經過輕微放血就要準備晚餐啦!


向西面行來行去唔知食咩好~

晚上既樂天百貨~ 光D

晚上既樂天百貨~ 黑D

戴左聖誕帽既樂天地球!

原來樂天百貨隔離就係 SEVEN LUCK

以為係春川雞行到埋去睇又唔似WOW...無食到...

呢檔黑糖餅勁呀~ 好多人呀~

 呢間都想食咖~ 不過最後一餐都係心多多!!!

最後揀左食燒肉~~~ 燒炭呢!  仲成盤放入去...

用呢隻鐵鈑我覺得係唔係炭燒都無咩所謂...都係煎熟D肉咁!

這些不能少!

黑豆...我無食過!!!

呢間餐廳好家庭式~ 得韓文MENU...我捉左 呀朱媽 出街手指指...指左三碟~
呢到係2碟牛肉...呀姐一次過放晒落去啦...我影到未影過原樣

韓牛~ 韓牛~

個爐無位...先可以同佢影張相~ 呢塊真係堅好食!!!

我真係好想同 呀朱媽  講自己燒得唔得呀...我真係唔趕時間咖!!!

我有睇返相機時間...我地只不過食左20分鐘...呢餐係食左60000WON!
食完60000WON 都唔係好飽咖咋,,,即刻要去排隊買剛剛見過黑糖餅~
 呢張相攪笑呀~ 比朋友影到我個為食樣~ 我睇下佢有咩特別咁多人排呀嘛...嘿嘿

1個同2個都無平D...3個先有...

到我啦~ 到我啦~ 真係好多人買咖!

佢會向上面加D松子~ 真係幾好食既~ 不過第一日食個個都唔差!

食完餅又去食其他啦~
學D韓國人企向到食~岩岩炸好咖~ 好味道~ 3500WON

仲要食埋魚蛋~ 400WON/串

最後都要飲多次 GREEN TEA LATTE 3000WON
返到 MOTEL 都無訓過~ 執行李咪咪摸摸兩點幾~ 一路向到睇電視!
攬左成晚竟然無同LAST一日戰利品影相...

5點幾我地就天黑黑去搭的士~ 搭到去機場都係 14000WON!!! 咁平一早就應該搭啦!!!

話咁快一個旅程又完結~ 今次釜山之旅真係夠晒 HEA...一係食一係SHOPPING!

2010年旅程終於完結~

1 則留言:

  1. Lo Ka Wa6/9/11 17:38

    好耐冇試過咁hea既旅行﹗
    原來個黑糖餅都影到我﹗勁呀﹗

    回覆刪除