DAY 1 首爾/意大利11年10月5日

 出發啦~ 15號凌晨起飛去仁川轉機~

 為左大家上機無咁悶向機場差足電上機啦~ 我都差左陣~

原來凌晨大韓係A380 我都唔知...只係覺得架機好新~ 每個位有 USB 比你差電~ SO GOOD!
聽人講大韓有韓式拌飯 [BI BI BAB~] 今次要食下啦!
 肚餓既一定要食呀~ 比平時既飛機餐多好多...食完堅飽...仲有湯飲~
我件行李直飛米蘭~ 我為左訓多D就出境~
無人~ 無人~ 無人
 
出境就係為左向機場入面既 SPA ON AIR~ 入場費 20000 WON~ 碌卡呢~
去到沖返個亮先~ 不過佢都真係幾細...熱池一個...冷池兩細個...
SUANA房好似兩個...TOILET可以係得一個羅...
沖完個亮就去SLEEP啦~ 訓到成10點幾~ 再沖多次亮走啦!
早晨~ 仁川
中午12點~ 無人呢
時間關係本身打算去E-MART行下 都係無去到~
LUNCH TIME 真係唔係太多人~
 
買返杯 GREEN TEA LATTE 飲下先~ 3000WON
時間都唔算好多~ 都係離境去免稅區行下啦~ 好耐無見我既朋友金賢重啦~ 哈哈
存一個希望係新機可以差電睇劇集~
 
OH~ 上機啦~ MILAN 我來啦~
新機無份啦~ 韓國型男無份啦!!! 好在機唔滿中間位無人坐~
坐左個三十年前都係靚仔既日本叔叔~
又係揀左機翼... 飛仁川時睇溜眼, 原來電影有魔道王4~~ VERY GOOD 呀!!!
LUNCH~ 又係 [BI BI BAB~] 够晒飽~ 今次係海帶湯
睇完魔道王4 又睇左集西片不過無字幕>< 就訓啦
訓左好幾小時又食啦!!! 今次唔BI BI BAB 啦~ 西西佢啦~ 都OKAY既~ 係個沙律好似有陣WASABI味無食到..
 
再訓多左兩個幾鐘終於醒啦~ 因為差不多到啦!
 
我向歐洲上空啦~ 仲見到少少雪山
入境超快~ 係等行李用左少許時間~ 跟指示 EUR11 買左車票出市區啦!
向車SEND 個MSG比米蘭屋主都唔知佢收唔收到...
出到市區向地鐵買左張 24HRS PASS EUR4.5

第一次向AIRBNB BOOK 屋...因為我大意無抄低佢另外比我個電話...
佢登記個電話原來係打唔通呀>_<
搵左兩個人用佢地電話打都唔通...大廈個位漫遊都上唔到網...
最後打緊電話返HK 叫人同我上網睇返個電話既時侯,就有人叫我啦!!!
實在太開心,向揀大廈出面成30-45MINS終於入到屋啦~
見到面既人唔係登記個人...英文完全係小學標準~ 不過OK啦,最緊要比到鎖匙我就可以啦~
個人走左我就羅埋腳架出街啦!
地鐵出口就真係米蘭大教堂一大PART~
九點幾都仲有唔少人~ 治安比想像中好~ 係時不時有人叫你買野煩D...不過唔啋佢地就可以啦!
廣場右面~
廣場左面原來就係Galleria Vittorio Emanuele II 真係近...就向側邊~
名店當然全部收晒啦~
PRADA~
無幫襯過佢個洗手間 TIM...
LV~ 入面仲有職員
都仲有唔少人幫襯快餐食晚餐~
向米蘭第一餐竟然係食雪糕~ EUR2.5 牛奶+開心果~ 
不過食完開心果有少少唔太舒服...可能開心得濟...
臨走時手持影多張~
我米蘭間屋呀~ 一個人住真係有D過份 [第2朝影的]
因為無冷氣沖完亮熱到有D頂唔住要開風扇
屋住比住既人食既~ FREE的
都係FREE的
都係FREE的

屋無WIFI...但屋主係放低部 I-PAD 比人上網...
為免重覆無門口入、同聯絡唔到D屋主...即時上網咩電話都抄好晒!!!
上左陣 FB 就訓啦~
      

3 則留言:

  1. 間屋好靚啊,
    [版主回覆10/24/2011 15:19:09]佢係要 USD80.5 ...我仲要得一個人住

    回覆刪除
  2. 你影到個教堂好詭異, 雖然幾靚.
    期待你之後嘅旅程快d上blog
    [版主回覆11/03/2011 00:23:34]很抱歉技術有限~ 哈哈

    回覆刪除
  3. 飛毛華腿15/11/11 03:07

    教堂也拍攝得不錯....
    我的舊Blog,http://hk.myblog.yahoo.com/ihave-riderkick

    回覆刪除