DAY 3-C 首爾/意大利11年10月7日


到站啦~ 其實都係隨便落...哈

有條全木橋!

係唔係熟口熟面呢? 就係比佢吸引左落船!

咁大個景點 唔駛 GPS 都識行去啦!

一路行一路肚子餓啦!!!
邊行邊睇下有咩食~ 最後向間小酒吧買左個PIZZA卷~ 仲即時焗熱返~ 好味道!! EUR3.9

行去教堂都有小小距離!

WOW~ 無人~ 無人~

藍天下係超大風!!!

入面簡簡單單,夠晒光!

圓頂建築都係圓咖啦~嘿
 
中國有龍椅、外國興金椅!

都係宗都同宗都...

應該有聖母向入面既~

行完出返來見到成日睇電視見到既鐘樓呀~~  前面仲係一大片海~~

教堂附近

好綠化! 餐廳?

鏡頭一轉就搭船仔去到 SAN MARCO啦!!! 對面海日日見不過無去到!

威尼斯既官方城門,貴賓都係向石柱中間進入,兩條石柱係守護神聖馬可的飛獅同聖狄奧多...
但有D人都唔會向兩條柱中間行,因為以前係威尼斯執行死刑既地方

聖馬可廣場!!! 馬可教堂!!!聖馬可鐘樓!!!

WOW~~~ 藍天加鐘樓~~ 靚靚呀!!!

見唔見到有人呀~
只要比錢影相就有人比同你引D鴿來咖!!! 多多都有!!!

個個都忙住影相!

雖然我花多左3個小時先去到威尼斯~ 不過有個咁好既天就咩氣都無晒!!!

聖馬可教堂...條龍真係好長好多人...

由於大多人既關係我都係唔入去啦...

唔係澳門威尼斯人係堅咖!

D人多到呀...D人坐緊個D係水浸時比人踩咖~ 好彩我無遇到水浸~~~

唔入去影下咪算羅!

我相信間間教堂都差不多啦!

OH~神聖馬可的飛獅

教堂一角
 行政官邸大樓

ZOOM到盡啦!

澳門威人真係100% COPY~ 勁呀!

見仲有時間就上鐘樓啦~ 坐電梯咖~ EUR8

叮一聱就上到去啦~~ WOW~ 又係紅屋頂呀!

仲有水平線~


我先頭去過既地方!

聖馬可廣場一角

眼見到都係威尼斯

哇~哇~哇

佢地點解可以向海到咁多年??

一個311 我相信真係無晒...

周圍都係人!

WOW~ 靚靚~


人地係好浪漫睇風景...但我覺得似叫 放我出去呀!!! 哈哈

上面其實係十分之大風咖!!! 我向到轉來轉去搵人同我影相...好可惜影左兩張都好差 ><

日落了~ 越來越凍...走啦

 
一場來到行多陣啦!

去到威尼斯係打算買個面具咖...不過睇來睇去都好似好行貨...睇唔岩...

貢多拉行過啦~ 真係有唱歌呢!

搭船返 HOME 附近~

OH~ 某教堂啦!

周圍行...順手搵路返去...呵呵

竟然有間迪士尼~

見到呢個景色就係屋附近啦!!!

休息夠7點幾再出街~ 天都黑晒~ 行在去條好多餐廳既街~ 來回行左次睇下食咩好!

左面係收你餐台費既麵包...右面係叫野食有橄欖油既麵包...可食可唔食啦!

叫左海鮮湯 ! 好大碗咖!用來點麵包 VERY GOOD! 海鮮係鮮味咖!

仲有叫左個海鮮意粉...呢個後悔啦...因為同個海鮮湯一樣味...仲要勁大碟...同埋意粉太淋
兩樣加埋係 EUR27~ 唔算貴既! 兩樣都好大份量!

食飽飽其實我仲買左個雪糕食咖...不過張相唔見左...食左個柿味雪糕 EUR2.5 好味道咖~

1 則留言:

  1. 咁小食物,好似唔夠飽喎?
    [版主回覆03/28/2012 22:35:28]佢係好大份量咖...意粉我都係食晒D海鮮同三分一意粉...

    回覆刪除