曼谷:佛統大塔 [12-5-2012]

禁晚無咩特別...返到曼谷食飯差不多九點~ 仲要食火鍋TIM~

話咁快又去到第4日啦~ 今日仲要向曼谷去華欣...簡直...顛呀...

行程係客人揀...我地唯有照做啦~ 先向佛統大塔觀光下一陣直踩去華欣七岩啦!

佛統大塔我都未去過~ 我就當然都去遊一遊影影相啦!

今日好天到雲都無~ 勁呀!




影影相~ 過下日神~

行遠D先叫做影得晒

要拜神都唔易咖...見D人換左一碗錢要一路一個一個放錢咖...幾多個...

我既工作就係同人影下相~ 自己又影下相 LOR~ 哈哈

影完就去埋洗手間啦~ 一陣兩小時車程呢
點知未去洗手間放低D野就飲D入去先!!!
去到佛統大塔 一定要認住有個電視塔既樓梯!!! 下面D檔口椰青15BATHS咋!!!

仲要勁冰涼! 唔駛講大部份團友一人一個!!! 真係勁好飲!!!

去到七岩住間HOTEL落晒行李就食LUNCH啦~

4日入面呢餐係最好~ 因為多餸又夠冷氣夠晒涼~ 我今餐食得最多!!! 好味好味!!!

呢個泰式辣湯勁似泡菜湯!!! GOOD!!

沒有留言:

張貼留言