DAY 3A-首爾濟洲釜山四人行 12年1月24日

今日要搬酒店~ 完全唔趕時間就成10點先CHECK OUT~ 就搭地鐵去新道林
地鐵維修緊不過都好容易搵到連接住既 D-CUBE CITY
今日豪羅學人住5星酒店~~~ SHERATON 一晚!!!!
LOBBY~ 係向 40樓~ CHECK IN~
一出就見到波波樓頂~ 好高呀~
仲有花花樓頂
11點幾都幾多人咖~ 有人CHECK OUT~ 有人CHECK IN~
等既期間影影相啦!
我地都係打算KEEP 行李就走咖啦~ 不過佢比到一間房我地就是但啦~ 唔同層都要左先!
有 TWG 茶包~
該有既野都有~
好似去左澳門咁~
窗外景色!
一開電視~ 兩日一夜喔~ 李勝基又來歡迎我!
CHEAP D 4個人都夠訓~ 不過我係訂左兩間~
羅到一間房放低晒野去開餐!!! 好餓呀~~ 搭地鐵去新村
成點鐘啦~ 餓死人咩~
今日都唔係好凍
怕凍既人無咁凍即時醒D!
找找找~ 搵緊我要既野!
向D樹後面搵到啦~ 春川雞我來啦~
鍾閣間無左~ 就來新村呢間~ 第一次用圍裙~ SO CUTE~ 哈哈
都係佢地啦
今次呢個係SET 一個一個計~ 樣樣都有!
呢位嬸嬸扮影相都唔識羅~
芝士不可缺!!! 仲要加埋麵~
流口水啦!!!
先食麵!
麵好食呀~~~ 下次都要加呀~~~小小地一人一注仔都OK呀!

我都仲有叫左飯...不過佢今次唔係同我炒埋佢...又唔比人加落去...是但啦
今餐食左 34500WON~ 真係好好味呢!!

1 則留言:

  1. 唔好話我唔黎啦~

    睇見都好想食呀﹗~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    回覆刪除