DAY10 首爾/意大利11年10月14日


又來到羅馬最後一天~ 早左出門口~ 9點就走!
我住既邨

又係搭巴士出去~ 向巴士上影

向巴士上影
向巴士上影

第一站就行左去許願池啦~ 見下日頭既許願池

藍天好早開晒工~

 我都拋左個銀仔~ 不過好似無許願WOW...羅馬政府定期收集銀仔做慈善基金,一年可以撈起成 6 噸硬幣咖...!
時間仲早~ 比昨晚少左人啦~ 影夠~ 走啦!


開始多人~ 走走走~
 
今個旅程唔話得啦~ 日日都藍天白雲

向下一個目的地出發~ 係邊到呢~~~

好似係政府機構~ 好似...
 
 OH~ 小木偶做咩呀

呢個都唔靚啦

維修都整得咁靚

手信店

拿佛納廣場 Piazza Navona

到達萬神殿Pantheon,有千多年歷史,原係神殿,後改為帝王們及藝術家拉菲爾皇家墓園

睇下比例啦~ 好高咖!

我有睇過D柱~ 無接口咖

出面有好多馬車等客

圓頂下無任何支撐~ 頂層中間通心, 陽光同雨水都可以飛入去

 慢慢行一圈~

好多人圍住佢~
某人之墓

又走了~

另一個角度影多張

太好天~ 要影多張~  拿佛納廣場 Piazza Navona

有無FEEL 到 D歲月痕跡

睇住GPS又周圍走走

周圍都係古蹟~

行行下有麵包店入去行個圍~ OKOK~

今日早餐~ 好脆好清~ EUR1.5 好味道!!!

又係教堂

又有噴泉~

天使仔

等緊巴士~ 搭一兩個站都好呀

見GPS去到天使堡附近~ Ponte Vittorio Emanuele II

聖天使堡Castillo Sant' Angelo我又來啦...真係日日都來羅...

咩方向都行晒
 
 用埋來入場啦~ ROMA PASS 可揀

聖天使堡建於139年~ 又千幾年歷史~ 一開始係哈德連大帝陵寢所在,後來歷代羅馬皇帝都作為陵墓

唔似既~ 以前係咁?

睇天使與魔鬼一定知有條秘密通道啦~ 應該係真咖?

睇唔出佢外形細細~ 入面又幾大WOW~

好有電影 FEEL !

遇上唔少強國人

一行出來就有個天便男

上到去當然圍住行啦~ 風景優美~

圍牆上方

貝尼尼所設計跨越台伯河的聖天使橋 Ponte Sant'Angelo~ 下面幾熱鬧~

台伯河~ 歐洲真係堅靚~ 去到邊靚到邊~

去過既地方~

除左風景都有其他野睇既

佢都有畫咖

佢都有圓拱頂咖

紅葉. . . . .
畫晒畫走廊

上到最高個層啦~ 梵諦岡就向眼前

ZOOM ZOOM 聖彼德大教堂先!

風景真係唔錯~ 完全低估聖天使堡旅遊價值!!!

360度全景

我唔再行去梵諦岡啦~ 行左兩日夠晒啦!

靚靚靚

除左風景仲有佢~ 個個舉高手手~

大天使米迦勒 St Michel

好野~ 搵到人同我影張相~
影到相走得啦~ 嘿

似唔似我影呀~ 早D見到就好啦!!! 下次有機會要影一影~

真身~ 係唔係 ZOOM 到呃得下人呢~ 哈哈

似唔似北海道日本D幸福之鐘呢~

走LU~

走都要行咖
 

出返來啦~差不多行左一個鐘

再見啦~ 下次同呀媽再來啦~

之後又搵車搭...
 邊個要去意大利~ 影定旁身~ 我留返下次用~ 哈哈

又去到威尼斯廣場

我企向到係等巴士咖...但等左好耐都無!!! 唯有行去啦...仲快!!!


見到樓梯就唔想行上去...

行行行....


慢慢行啦~ 行到又樹又河隔離~
  D河水好急WOW~ 

Ponte Fabricio

在 Isola Tiberina 台伯島

無睇過介紹唔知呢到有咩特別

岩岩就係向樹後行~

都係教堂同耶穌啦~
 

再行啦~ 就到啦!
Temple of Hercules Victor, Forum Boarium


到啦到啦~

希臘聖母堂

真實之口La Bocca
della Verità
真實之口係仿海神特里頓面孔製造的大理石雕刻
去到羅馬點可以唔搵佢呢~ 好可惜無人同我一齊~ 我唔想比左錢但D人又同我影得唔靚...
所以就無比錢排隊影相啦~ 只係向側邊ZOOM埋佢影就算啦~ SO CHEAP~

影完又走啦~ 好順利向附近搵到巴士係岩路~仲要好快就有車~
 
去返搭巴士附近到食野~ 餓死人啦~ 就食左成日經過既餐廳~ 懶得揀

學人坐露天~
EUR13 OK啦~ LAST~ 豪比你!


又要影低下次用

開水~
今日食埋另一隻雲吞~ 好大隻咖~ 入面係芝士~

仲有佢~ 同相好似下呀

野食係比平時貴~ 但無台費同服務費~ EUR27 OK啦!
食飽飽就向同一地方等車~ SO 方便~

巴士上

巴士上

巴士上

巴士上

仲有時間當然就再去超市啦~ 懶得轉地鐵~ 搭多兩站巴士遠DD行去啦~

最後衝剌蕃~~~ 買買買~  買埋呀媽指定蕃茄乾~

買完野返HOME執野啦~ 太陽落埋山都仲未走~ 仲可以影埋~

6點幾搭兩個站地鐵向到轉火車去機場

搭左一程霸王火車去機場~ 唔係我唔比呀,,,係地鐵轉火車都無野比我買飛~ 好彩無人捉咋...

快快寄走行李~ SEOUL 我又來啦!!

影埋佢就入站啦~

左面勁呀~ 紅酒意大利麵~
右面既手繪酒想買都係無買...我覺得貴羅~ 下次有機會向出面睇下幾錢啦!

機場入面既野都幾唔平...記住向出面買晒先好走
10天意大利完滿結束啦~ 夜機10點幾輕輕鬆鬆飛返首爾~ 來緊仲有少少韓國行程咖~

沒有留言:

張貼留言