DAY 3B-東京伊豆賞櫻溫泉樂 12年3月3日

河津我地到啦~

未出發前日日上網睇住佢地開未?開未? 車站前個幾棵櫻花係開得最勁啦...

又係你地

仲有油菜花不能少

我媽個POST 夠唔夠粗獷~

十個貴既士多啤梨...

河津因為河津櫻周圍都開晒祭典檔口~

兩位嬸嬸見到咁多檔口行~ 仲有得試食...開心過睇櫻花...
我就見到咁多野食都好開心~ 買買買啦!!!
 先來不知名貝類~ ¥250 鮮味~ 不過有DD UN~ OK~~
唉...見到就唔開心...

遠影好啦
 
 
 
 
 
佢地叫滿開啦,,,某部份

三,四成開都影返張啦~

佢都來表演~ 當然好受小朋友歡迎

炒面燒餅呀~~~ 我中意呀~~~

又食¥500 燒餅~ 來到呢D地方一定要食~ 熱辣辣~ 好味道

再一次輕嘆~ 好彩仲有野食

上年無睇你~ 今年來睇又撞岩遲開~ 無緣

櫻花已經唔開~ 天氣都普普通通

 
唔行啦~ 回頭

一路都有好多野食咖

餐廳係唔開~ 出晒去開檔口

OH~ YEAH~~ LONG TIME NO SEE~~ ¥100 串~

再見啦~ 失望的河津櫻與油菜花

超大帆立貝¥300 不過燒得老左少少啦
 
行來行去食埋野~ 終於搵到自己周圍行既呀嬸,之後買埋野我地就走啦

好彩我唔係返東京~ 多人到呀

車站影落去

唔係專登等~ 不過搭到~

兩位呀嬸~ 呢架車係專比你睇海景用~ 睇個坐位就見到啦

車入面仲有d歷史睇下
 你睇我媽幾八~ 哈

半小時不用就到總站下田~ 影一影岩岩架車~ 黑色好型咖~

另一架車

 
下田歡迎你

見接送未夠鐘~ 有時間就向車站隔離間好大既店行下~ D 野都好平咖

我最中意既夾包~ 呢到好多款呀

十個後悔無買...全程最平!!! 返東京西友超市一個都無!!!

你又係平啦!!!
周圍影影啦~ 未夠鐘

 車站附近

下田

之後發生左不可思議事件...等到夠鐘都無人接我地 @.@
無人接我地都唔緊要...我又唔見有人同我地一樣向到等接送...間旅館唔係真係咁細呀...
睇返我個訂房單我都見我約左車...但我睇左好多車都無我地住間名 ><
最後都等到唔等...打到去我又怕溝通唔來... 問左人點答巴士就唯有自己去啦~
好彩我原先都有打算自己坐巴士去

巴士就向火車站出面呢程巴士係要 ¥630/ 位都幾貴咖...

心情 DOWN 了!!!

巴士半小時到就去到我地今晚住既地方...門面OK呀~

入到去全部都係嬸嬸...伯伯...講多兩講佢話佢地有去過車站...又打過比我
我就話我由3點等到3點9都見唔到有車...唉~
因為今次用左朋友ACCOUNT BOOK 所以留既電話唔係我
算啦~ 來到就OK啦~ 攪到佢地好唔好意思

放低行李我就9秒9沖左出去~ 因為向巴士到竟然見到呢到櫻花全部滿開!!!
專登來住都係博下櫻花開左又可以睇埋夜櫻


WOW~ 河津櫻過晒來南伊豆啦~ 勁開心

南伊豆町下賀茂溫泉既櫻花路都好長咖
兩位嬸嬸好懶唔知有無出來~ 我就自己行下~ 天黑前影多D~

遠睇係一球一球

河津同呢到種得都差不多樣~

佢地棵棵都算好大下~

WOW~ SAKURA~ SAKURA~

返到去幾年前一個人睇櫻花自拍時候~ 嘿

油菜花都密D啦

佢無河津咁出名所以 WEBSITE 無佢地近況~ 來到開晒SO HAPPY~

我都行到好遠下...仲見到有間AEON超市...可惜既我無帶錢出街
 
天越來越黑~ 返去了

比起河津呢到真係無人羅~

某地
櫻花路行條路仔就返到去旅館

旅館入面

溫泉入去睇過都OK普通

好彩我唔係住呢間~ 唔係就變左下流客~ 哈哈

唉...朋友仔BOOK名都唔同我改返...

間房好大咖

仲有茶室

休息區
 
大休息區
仲有乾濕分開洗手間~ 浴室連溫泉水~

呢到既晚餐同禁晚係無得揮~ 全部評價都係普通...食飽就好啦
我唔食的

有佢好呀! 我可以淥熟晒D刺身~ 哈

全部煮熟晒食!!!

鮑魚片~ 都有鮑魚味既~ 

賣相差D既伊豆海老~ 都OK~

禁日食左好多既金目鯛~ 鞋左少少 LOR
 
 
 食晒一定好飽~ 但唔好太高要求
食飽飽睇下電視就準備出去睇夜櫻~果兩位懶嬸嬸話自己出去叫我行先


由於無帶腳架~ 好彩條橋邊係平可以放相機影~

我都真係第一次睇夜櫻~ 向電視就睇唔少

今日好彩羅返個尾彩~ 來伊豆既目的都達成左
影影影~ 行行行~ 終於發現兩位懶嬸~ 同佢地影下相就返旅館~

入到去自己揀返件浴衣啦~ 

今日向河津買既~ 咩都係櫻~~~

1 則留言:

  1. 睇櫻花都講彩數, 有度睇到滿開我滿足嘞.
    唔....我都係BUY白櫻多D, 似我, 純潔
    似乎伯母妮排出場次數多過你, 你有冇佢授權架?
    [版主回覆10/10/2012 15:47:47]因為我同佢影左好多相嘛~我自己好少影~ 授權呢家野好死 佢都知自己上左網既~ 哈,佢識開來睇咖

    回覆刪除