DAY6A-首爾濟洲釜山四人行 12年1月27日


今日又係好天呢~ 我覺得今日唔凍啦~~ 昨天車我地個司機放假, 佢叫左個半伯半叔來~
我地好準時九點就離開木屋仔~

第一站去左想去但又無plan去既太王四神記拍攝場地~ 司機伯伯推介
 

呢到係專登為左一套劇集起咖~ 大制作! 入場費 8000WON / 位

吾~ 其實套劇我都有睇~ 哈 係第一次睇呀裴勇俊先生... 劇集講咩自己上網搵啦!

右手就係我地今日既司機~ 佢好熱心帶我地周圍行同影相...但D相影到斜晒~ HAHAHA

今日天氣都OK~
 
乾杯!!!

OK 真咖~

掛得裴勇俊個名都幾多日本人去咖~ 不過依家唔係旺季當然見唔到人啦!

吾~ 無睇過劇集就當去左古裝街啦!

劇中經常出現!
 
 周圍都整到好靚咖

中國人成日都話韓國人偷晒佢地D野話係佢地發明~ 真係同中國野無分別

裴生成日坐向到咖

真係有大街咖~ 間唔中都好似見到有劇集有呢條街
城門啦

其實當係一個景點都OK!

跟本就係向中國古裝街~
OK啦~ 似模似樣

司機都自己周圍行下~

行去主殿

到啦
 經常出現既場景

咩官咩官企既地方
裴生坐咖

裴生著咖

呢到係打仗開會用啦

有中國咖不過堅唔堅我就唔知啦!

第2女主間房

 其他場景唔多介紹啦!

真係有水咖
 
 都行左一粒鐘咖~ 走時都撞到有日本人參觀既!

又再出發

見到大風車呀~~~

停一停~ 影一影~
WOW~ 成日睇電視先見到既大風車~ OK啦~ 遠遠望下都OK~
下一個景點~ 濟州島東部海岸的一端~ 涉地可支올인하우스
濟州方言可支係指地形突出處,而涉地就係峽地之意~
位於濟州島東部涉地可支,正包含這樣地勢

熔岩形成既石像
 一來背光, 二來濟洲D石真係咁黑咖!

涉地可支上仲有個好出名既屋仔~ALL IN HOUSE
ALL IN 係好出名既劇集~ 但太舊我真係無興趣睇~ 入去要收錢咖~ 所以都無入到

OH~ 來張 360度先~ 不過個海影到升起左...哈哈

向呢邊既光好D~
第一次影到咁清楚既耶穌光

再來~再來~

基本上路就得一條向上行就可以啦!

再行上去好大咖~ 仲好大風下

RUNNING MAN~ 同好多劇集都向到拍過
遠遠睇下算啦~ 上去做咩呢~ 真係幾遠咖!

3,4月來就有好多油菜花

後面影返落去

遠遠見到 城山日出峰~ 一陣會去

今日個有雪既漢拿山無咁清楚~

1 則留言:

  1. HI, 來緊我想去北海道, 請問有無咩網站可以搵到平機票呀?thanks..

    回覆刪除