DAY 2A-檳城食同嘆三人行12年6月29日


今日司機準時9點來接我地~ 我地今日遠行去怡保~ 太平~


先車我地去人同車一齊坐船~ 本身係免費咖~ 係人都可以搭

今日既車~ OK啦~ 最緊要冷氣涼 MYR370全日全包~
 

上左船啦~ 右面係我地全日司機

想坐座位可以上去~ 超直呀D梯級

上面都可以泊車

對面海景色

檳城景色~

對頭船


去怡保都幾遠咖~~ 咁早起身~ 坐車中下眼訓啦~

中途休息區~

基本上全部都係馬拉人~

司機請我地飲下拉茶~

兩位嬸嬸買既~ 價錢不詳
 
 

  第一個景點到啦~ 旅行團一定會來~ 本身無打算來~ 不過路過就睇下啦~

香油收入可能唔錯~ 幾新淨~ 環境來講係幾OK~

怡保出名多山多水~ D佛像都入晒山洞~ 幾靚

中日韓馬都見過你地啦~ 不過周圍D做型都好似有唔同

入面都幾大咖~ 仲可以行上去...我就當然唔行啦

一人一個堂~

全部都係超中式

兩位嬸嬸都入門拜拜神

OK~ 走啦~

入到怡保市啦~ 即時見到D 巴士/ 校巴

 
MBI 係代表Majlis Bandaraya Ipoh

車經過怡保火車站

去食LUNCH 啦!!!

司機揸來揸去~

小小怡保都幾塞車

到啦~ 以為食佢~ 同司機講你覺得邊間好就邊間

最後都帶左去出名既安記~

GOGOGO~

 入去~ VERY GOOD~ 有冷氣咖!!! 好快就叫好野~

唔好飲既龍眼水 ><

雞就好似走地雞~ 唔係我中意食個種~ 係D人返大陸食個D 走地雞咁
我既主角既左面碟芽菜~ 肥肥短短但食落口超爽脆~ 超甜~ 食落有甜豉油同麻油~ 好好味~
 
食左2碟呀~
 
仲有個豬肉丸都好好味~ 一碗都好多粒~ 好爽好味道~

我媽既大作~ 我無影到河粉~ 真係十個滑~ 超正~ 我呢D中意食河粉真係超LIKE!!!
今餐連埋司機一共食左RM43.5~ 平啦~ 食得好飽咖~

睇唔岩~ 揀唔岩~ 都唔係大個頭...唔買!!! 唔平咖~

行去上車走~

開車時見佢到~ 即時STOP 落車買埋佢啦!!!

佢又唔同HK D 質地~ 不過都係好滑好有豆味~ 唔錯 唔記得幾錢TIM


 怡保火車站~ 白雪雪火車站

BENZ TAIX 呀~入去睇睇~

佢地係飲本土汽水~ 100PLUS

對面個印度廟唔知係唔係未上色...平時個D好彩咖嘛~

南香茶餐室~ 飽都要去食下~ 因為差不多會走了


一個茶室有幾個檔口野可以食~ 上台就比錢啦

一人一杯白咖啡~ RM4.5 / 3杯

呢個真係一定要食呀!!! 脆到爆!!! 呢到有有4塊麵包~ 佢整到好簿!!!
好可惜我真係太飽...唔係我一定要再食!!! RM1.4

兩位嬸嬸買既~ 睇TV見過~ 入面有大量花生碎...我唔中意係無食!!!
怡保行程結束~

1 則留言:

  1. Dailysunsun Sun煮意5/12/12 01:00

    QQ,我要問下你呢個旅遊達人, 3月尾復活7-8日去咩地方好,韓國可以嗎?
    [版主回覆12/05/2012 10:41:45]依家先buy~ 平都比人buy晒~ 韓國可以~不過已經唔平了! 機票都三四千先有... 我買左去台灣~ 

    回覆刪除