DAY 1B-地中海之旅馬爾他/意大利 13年2月8-9日



落機~ 過關都算快~ 人絕對唔算多~ 一出來就見到呢個藝術品

阿聯酋D空少~ 空姐~ 都幾多靚咖~

WOW~ 好好天呀~

向 AIRBNB BOOK 左 2晚屋~ 加多EUR 10 佢來接我地機~ GOOD 啦~
好容易就見到屋主男友來接我地~ 後生仔來咖~ 出左機場都幾大風~ 我地等佢揸車來~

去到間屋~ 介紹一大輪~ 屋主男友就走啦~ 車錢都唔記得羅~ HAHA
間屋同睇相一樣~ 好新~ OK~

有兩間房~ 又係我一個人訓咁大張床~

兩位嬸嬸訓細D啦~

向HK無法擁有既廚房~ 可惜得物無所用~

無用過

無用過

屋主包埋~

屋有露台~ 出面環境~

影低個門口先識返來咖~

出到街都凍凍地咖~ 不過都OK~ 周圍都無人

行7-8分鐘到就去到大路~ 有好多遊艇TIM~

巴士~ 我地無搭...走左去行路...
 

好多車都岩出市中心~ 幾個站就到

馬爾他有咁多有錢人?? 咁多遊艇...

歐洲真係好中意同D樹剪剪剪~

行經一個墳場...

行左半粒鐘仲有15分鐘入到市中心~ 落大雨呀~ 最後都係坐巴士~
我想買飛但司機話唔駛WOW~

真係一陣間就到左啦~ 呢到就無落雨~ 不過開始天黑~ 個人好凍呢...

沿途見到唔少妹妹化到鬼唔馬六~ 梗係唔知有咩節日

先向 Valletta 最旺既街行下先...其實就真係得一條係多人既街...

最後外觀睇睇出名D既景點 St. John's Co-Cathedral

之後仲見到有巡遊...好多古靈精怪既花車

準備出發~

之後就入左個書局...好順手咁見到有巴士車票賣!!!

馬爾他巴士好抵咖... 單程綠色EUR2.2 ~ 全日任坐藍色 EUR2.6~ 全日真係勁抵!!!
其實單程張車飛都無用到...因為佢都無查飛...帶左返來留念...早知就慳返EUR6.3!!!
凍冰冰無咩野行就去食飯...向最旺既街餐廳都真係唔算太多...
最後揀左間人氣旺少少既入去啦

caesar  沙律... D芝士粉係佢落咖...好大碗...

好大碗蘑菇湯~ 勁有菇味~ 可惜咸左少許

技術性錯誤叫左兩個長通粉~ 哈哈~ 兩個都好味道
 
兩碟都好大碟咖~ 今餐加埋只係 EUR26.5 算係好平啦!!!
食飽飽早D返屋啦~ 第1日怕兩位嬸嬸太累啦~


沒有留言:

張貼留言