DAY 1A-沖繩之旅13年9月1日

星期五向沖繩返來啦~ 年半無去過日本人出發前都特別開心~
今次同 K小姐去沖繩~ 我第一次坐香港航空~ 上網見無得ONLINE CHECK IN
已經叫比平時早左去機場~ 9點半 CHECK IN 完就去翠華食早餐~  
好慳~ 兩個人食一份~ $36蚊咖~ 比平時貴啦!
  
見有時間第一次用 DBS卡羅返份雜誌~ 
 之後都差不多夠鐘 BOARDING~
向機場用自助機 CHECK IN 時已知同K小姐分開坐~ 
佢第6行我第7行~ 幾難得咁前
 我個位呀~ 有無覺得有咩特別? BUSINESS CLASS 來咖~
上機 DO 飛一刻聽到 DODO響就知佢同我地轉左位~ 
一齊升左我同 K小姐去 BUSINESS CLASS~ 3A 同 3C~ 
 唔好講笑 $990 坐左商務~ 唔開心就假~ 我去左三十幾次旅行終於等到啦!!!
我地都好遲上機~ 所以飲完水都收野~ 就無問我地飲其他野
之後就當然派 MENU 睇睇有咩食~
 頭盤其實兩樣都唔中意食~ 主菜2個都揀牛柳~
 野飲~
 有個比平時大好多既MON~ 雜誌都唔睇啦~
 真係有D唔同咖~
 頭盤上場~ 唔計冷麵呢碟野都呃得下人...我已經好比面食左少許煙三文魚...
 麵包係空姐親手捧住幾款比你揀~ 包包好味~
牛扒上場~ 生熟程度當然無得揀~ 不過都8、9成熟~ 但因為係牛柳都唔UN~
牛扒係OK~  有肉味~ 無腌過~ 原汁原味~
最後食埋個好大路雪糕~
之後就好好玩下張機椅~ 調較最舒服坐姿睇埋套戲~
有成3個旅行團~ 架機 FULL 到商務都坐滿~
到啦~ 到啦~ 見到沙同淺藍色海水啦!!!
依依不捨離開呢個商務艙初體驗~ 沖繩之旅開始啦!

1 則留言:

  1. 嘩﹗一睇個餐的餐具,就知和經齊位好吾同﹗

    回覆刪除