DAY 1B-沖繩之旅13年9月1日

好快我地就入左境~ 先由國際線行5-10分鐘到去國內線坐單軌車~
幾個站就 ¥260啦~
 WELL 我相信我地係頭兩個上車的香港人~ 哈哈
 好快就去到旭橋站
行出幾步我已經見到我地間酒店~ ダブルツリーbyヒルトン那覇
DOUBLE TREE BY HILTON NAHA
 CHECK IN 羅房時羅埋我第一次 ONLINE 訂的衫~
 六千幾YEN 有三件~
 洗手間都唔窄~ 沖亮用品都好闊綽~ 有兩SET~
 張床唔係 SEMI DOUBLE~ 應該有5尺床~ VERY GOOD!!!
 每次入住都有 WELCOME COOKIE~
仲有本免費 RURUBU~ 之前特價BOOK 落¥7500 包早2個人真係抵!!!

沒有留言:

張貼留言