DAY 2A-沖繩之旅13年9月2日

今日8點幾去食早餐~ K小姐仲訓緊~ 早餐OK~ 該有的野食都有~

仲有菠蘿~ 好甜呀~
食完我就自己出發去一個地方先~ 因為 K小姐無興趣
今日有50%機會落雨~ 所以見暫時好天我就即時沖出去先
坐巴士去到豐見城公園前 ¥220 無人...
又係無人...
你地會唔會舊左小小?
要去的目的地
都行左成10分鐘先到...沖繩都幾多斜路...
到啦
來呢到主要目的係去遊樂場
其實呢到應該係記念以前戰死水軍...不過我對呢d一向唔太有興趣就自動skip~
行到上來係超大風~
搵到我向 google 見到既地方
我就係要來玩呢個長滑梯
有兩條滑梯
我有帶埋紙皮來玩咖~ 哈哈
不過個日真係好大風~ 好難先塞到塊紙皮去pat pat 底下...
因為佢係滾輪滑梯一踩上去就係滑...我又背朗...大相機,,,又電話,,,又紙皮...又大風...
十個狼狽~ 好彩基本上附近都無人會見到~ 哈哈
一開始係會快D,,,之後唔係太斜無咁快了~ 有紙皮同無紙皮我都玩過~
有紙皮時我放得唔好所以無紙皮會玩得快D~ 當然你個PAT PAT 會痛痛地啦~哈
有時間有興趣既朋友就玩下啦~ 仲有其他公園都有~ 不過見人話呢條最長~
好彩個日太陽遮住左~ 唔係D滾輪應該真係會幾熱~
一個公園仔都環境好好
十點幾啦~ 天開始黑黑地~ 走啦
影多張~88
08年之後就無食過~
走既時候開始落雨啦~ 即時行快DD去附近間超市~
呢張係賣完野出來影的~ 入去時天都黑晒~ 出來時一天光晒
苦瓜呀~ 一定要買返 HK~
日本超市成日都咁多野食賣~
買完野見個天又變返藍天白雲即時走啦~

4 則留言: