DAY 4B-沖繩之旅13年9月4日

  向酒店搭幾百YEN 的士去到 ブセナ海中公園
本來係打算坐埋玻璃船,但職員話今日好大浪~ K小姐就話唔坐了~
 呢到D水就好清啦~ 可能有個灣擋一擋無咁大浪
 靚呀~
 終於見到透明海水~
 好想去游哦~
 遠遠見到我地要去的海中塔~ 
 
我相信大部份都係酒店住客
 今日堅晒呢~
咁岩見到有小巴士~ 免費車去水中塔~
 等開車~
 有得坐一定坐啦~ 行少好多~
 一落車有間餐廳~
 呢到離沙灘都有D遠~ 不過D水都仲係堅好清~
 我都好想坐咖
呢到都幾大風
巧長喔~
 靚~靚~靚~
 架船真係大浪咖~ 見到佢拋呀拋~
 有圖有真相
行到去啦~ 下面好多魚呀~
 
入面結構~
 介紹下有咩魚啦~
 
 唔駛濕水去到4米~ 幾好~
 KAWAII~~~
 超細呀佢~
 好多食得既魚~ 佢地勁大條~ 我得閒 UPLOAD D MOVIE 出來~
 因為大浪~ 佢地成日好似飲醉酒~ 好好笑
 我成日向到睇邊D食得~
 仲有魚糧買... K小姐買左盒~但比我好白痴拆開左...我真係唔知係成舊拋落海比佢啄~
 
 有錢住呢間都唔錯~ 不過應該唔平~ Busena Terrace Beach Resort
BYE BYE~啦
 之後走啦~
完全見唔到有的士...行啦... 15分鐘應該行到返去既
好彩一路行一路向後望~ 行左一陣間見到有的士呀~ ¥500 返到酒店啦~ YEAH~

2 則留言: