DAY10A-地中海之旅馬爾他/意大利 13年2月18日

8點幾食早餐啦~
第一站要帶兩位嬸嬸去shopping 先啦~
去返上次間大超市~ 唔駛煩
一齊如舊~ 買啦~
唯一shopping點~ 兩位嬸嬸行到無影無綜~
因為今晚最後1晚~ 完全無諗過自己煮野食~ ^^
kawaii~
行左個幾鐘~ 埋單啦
我媽同我都唔係買左好多野 €79.03
見到呢個影低左~ 禁日想叫比 C嬸嬸食~ 佢中意嘛~ 咁多日都叫唔到比佢食 ^^
返 B&B 放低戰利品我地就去觀光啦~ 第一站當然去最出名羅馬鬥獸場
帶兩位嬸嬸行VIP ROMA PASS通道~ 快呀~
今日藍天白雲都出來呀~
第2次來~今次有人同我影張好D既相啦~
歐陽嬸嬸都係向電視睇過~ 今次實地參觀過~ 不停影相~ 影相~
行左個團~ 影~影~影~影完走啦~
今次都係淨睇唔行去
出來影佢全相~ 藍天白雲鬥獸場~ THANK YOU!

當然要影返張啦~
全年都係咁多人啦~
走啦~ BYE~
離開鬥獸場就搭兩個巴士站去前面啦~
 威尼斯廣場 位於羅馬市中心係羅馬最大的廣場
佢係五條大街匯合點, 側邊係有巴士站, 的士~ 周圍都係車~
呢到係1885年起~ 1911年落成~係為紀念義大利開國國王埃馬努埃爾二世而建的。
 今次上埋去睇睇
 廣場下面
  1921年為紀念為國犧牲的英雄,在紀念碑基座下增建了無名英雄墓。 墓前兩支火炬日夜燃燒,兩旁有兩個著軍服的衛兵守護在那裡。 衛兵後面的浮雕,左邊是“工作第一的群眾”,右邊是“愛國至上”的人民。 紀念碑和無名英雄墓又稱“祖國祭壇”,每年義大利國慶,義大利共和國總統都要親自主持向無名英雄獻花圈。 到義大利訪問的各國首腦,通常都要到這裡來獻花圈致意。
 入埋去睇下
 佢地都係要襯光先夠晒神聖~
好快又出返來...好高咖
 想坐呀? 要比錢的~
 下面都係我去過既地方
 走 LU~

1 則留言: