DAY10B-地中海之旅馬爾他/意大利 13年2月18日

離開威尼斯廣場
當然要帶兩位嬸嬸去著名景點許願池影返張相啦~
唔知係唔係上次有拋銀仔~ 我今次又真係返左來 wow~
之後行去下個景點途中入左間cafe 食lunch
seafood pizza...D SEAFOOD就係歐洲式蟹柳 @.@
唔計D SEAFOOD 佢都OKAY~
 蕃茄麵團~ 好食WOW~ 雖然無肉但唔錯WOW~

賣相唔好的意式小雲吞~ 都好食的 今餐算好平啦~ 加埋係€28
食飽飽就繼續去觀光
去緊西班牙廣場
西班牙廣場日日都人山人海~
又來了
今次有得合照啦~
佢地主要職務應該就係企向到不停傾計同被要求合照
影完相就下一個景點啦~
行行下途中有架超迷你BUS~ 跳左上去
巴士行一陣就係 Piazza del Popolo
上次我都無來過
 
Santa Maria di Montesanto
無入去~ 完全影一影相就走了

之後坐巴士去河附近用腳行啦
市政府物體
吾~ 行到去天使堡無咩人知佢放假啦....明天再來吧
之後就行左去梵蒂岡聖彼得大教堂
都係呢d啦
主要陪兩位嬸嬸睇下~ 影下~
等佢地睇夠~影夠我地就走啦~
聖伯多祿廣場
瑞士近衛隊士兵
C嬸嬸要寄POSTCARD
大家當然要向到影下相啦
之後同佢地坐左兩個站電車轉地鐵返去酒店休息~
返到去都差不多天黑~ 兩位嬸嬸叫我去影夜景~ 佢地自己休息得啦
咁平~ 明天一定要坐你啦~ 就向我地對面前少少
上一次無影過~
今次影埋啦
仲有你都係
之後搵車去埋天使堡
我話過再來要影埋呢一邊!!!
其實仲有西班牙廣場...不過怕兩位嬸嬸餓死...我都係走啦!
得一架車岩路~晚上等巴士都幾凍咖!!!
我都係第一次知到巴士站係向呢到...因為次次都係坐地鐵!!!
返到去搵返兩位嬸嬸我地又去昨晚間餐廳開飯啦!
最後一餐晚餐終於叫到巴馬火腿同水牛芝士比c嬸嬸食!!!
海鮮沙律d 歐洲蟹柳又出場 ><
蘑姑蜆意大利飯~
燒雜扒~ 豬牛雞都有~ 佢地買相欠佳~ 但塊塊都有肉味唔鞋~ 勁呀
今餐都係食左€40 平爆呀!
~
返去好好過埋羅馬最後一晚~ 食埋昨天買另一桶乳酪~
今朝超市戰利品~€79.03

沒有留言:

張貼留言