DAY 2A-新加坡食食食4天 13年7月5日

呢個係 C小姐昨天收工專登買比我地食...但我地食完果兩隻大蟹都無可能食到
食左個PAUL 蘋果批同咖啡做早餐~
我地痴住既 HOTEL~
今日去左上次去唔到的環球影城~ K小姐來過都仲想來...
HELLO~ 我第一次去玩呢
ONLINE 買左票去門口都要換真票咖~ 位位SGD74

一入去就美國大街~

小賣部
今日天陰陰唔熱哦~ 正呀!!!
撞岩芝麻街歌舞表演呢~
之後就去左排 3D變形金剛
以為無咩人都排左30-45MINS
入到去仲要轉~轉~轉~
吾...其實我一集都未睇過
佢係真係好好玩咖~ 雖然明知係假但我真係好XXX驚...
又風又水...又跌落樓真係驚死我啦
之後就去古埃及
呢個係好似迪士尼SPACE MOUNTAIN 當然我都係驚啦~ 太快啦!!!
之後就玩埋雙軌過山車,佢分吊車同貼軌車我只肯坐 貼軌車...
其實都吊腳咖!!! 仲要除鞋除眼鏡!!! 都係果句我都驚咖!!!
時間太多~ 佢都唔放過玩埋~ 哈哈~ 呢個我唔驚啦

沒有留言:

張貼留言