DAY11B-地中海之旅馬爾他/意大利 13年2月19日

 食飽飽就去埋羅馬最後一個景點 Piazza Navona Roma 納沃納廣場
  廣場為一座長方形的廣場,以前係古羅馬貴族的娛樂場所
呢到好熱鬧咖~ 加上今日天氣好好~ very good!
聖安尼斯教堂(Sant’Agnese)

 佢都好大下
 向正隔離就係 四河噴泉
 Fontana dei Quattro Fiumi又名幸福噴泉建於1651年
用4個巨人塑像代表了4條河
分別是非洲的尼羅河、亞洲的恆河、歐洲的多瑙河以及拉丁美洲的拉普拉塔河 
上半部是個埃及式方尖塔,令整個噴泉顯得更雄偉
 4河噴泉的4個巨人,筋骨粗壯、肌肉豐滿、表情不一
 我親受的媽媽難得可以同我影到一張面尖尖相片 ^^ 仲要係打直照
 廣場周圍好熱鬧~我其實無咩睇過介紹...所以都唔知呢到有咁多coffe shop...
午餐向到食一定唔錯,不過價錢就唔知啦
廣場上仲有兩個噴泉
 摩爾人噴泉
 海神噴泉
 睇完見仲有時間我地決定去多次超市啦~
 D 酒其實真係又平又靚...但真係唔岩我
 買~買~買~

 D火腿真係平到喊~
 芝士都係十分十分平....今次我都買左兩個
 呵呵~ 今日見到羅馬西蘭花~
 羅馬西蘭花 Broccolo Romanesco 揀左一個返香港!!! 好好味咖!!!
 買完野就返 DREAM STATION B&B 羅行李走啦~ 佢係有LIFT咖
 
 入城時侯傻下傻下坐左勁貴既車~ 回程平衡返啦€4個直達機場~十個平
 其實我地就係住向車站隔離~ 真係十個方便
 又再一次 BYEBYE 羅馬~ 幾年內應該唔會再來呱...
 架車仲會向市中心行下先上高速~ 可順手最後遊覽羅馬
無來過的地方~
 坐車都好忙~ 掛住影相
去到鬥獸場
最後一見鬥獸場
 經過好多未去過的地方
 上左高速~ 好快會到機場了
 1小時10分鐘到就去到機場~ 想平既朋友自己預時間坐車啦!
 我地係晚上8點幾機~ 留返2小時早DD到唔駛咁趕啦
起程時 21.1KG~ 走時先得30.3KG...歐洲真係幾少野買
 
 €2.5見唔貴食埋杯意大利雪糕先走啦~ 機場暖D~ 向街見到都唔想食 
 阿聯酋D飛機餐真係唔錯~ 實在好豐富! 食飽飽我應該有訓咖~

沒有留言:

張貼留言