DAY 6-沖繩之旅13年9月6日

 酒店包早~ 點都去食少少啦~留肚最後食多d
簡簡單單好味道!

 最後一天~ 十點幾去到第一個景點...
 搵到啦
 但今日休息?? 無咩人開門...
 得一兩間蔬果店開左...佢地好勤力向到搣芽菜...
 雖然我唔會住~ 不過佢都幾靚
 早早到~ 早早結束...走
 等車去返國際通
入到第一牧志公市場附近行~ K小姐話想食多次冰...食冰都要自助買飛
¥680 泰國芒果                                    ¥480 紅芋無鮮紅芋...
11點幾食冰...食到我好凍羅...

之後去搵好重要既 沖繩菠蘿!!!
睇左幾間最後穿過第一牧志公設市場搵到呢檔菠蘿平D啦~ ¥350 個
之後行過三越見到做北海道展~ 有拉麵同壽司食~
一出閚見到有富良野哈蜜瓜呀!!! ¥250 食舊先!!! 好好味呀!!! 我地一陣要買走!!!
除左哈蜜瓜仲有其他北海道特產~ 我都買得好開心!!!
之後係唔餓咖...但我都叫左兩樣野!!!
超級厚叉燒鹽味拉麵¥980 真係堅厚...
¥1575 蟹肉壽司~                              海鮮丼 K小姐~ 好似二千幾YEN
我食晒兩樣野都真係堅飽...但我兩樣都好想食!!!
開心時間又完結...又係時間去機場~
只係5個站我地就去到機場...
時間關係無得好好行下國內線,,,有好多野買咖!!!
其實買左我都羅唔到啦...我有好多重野了...只係沖去便利店買左D野...
  
趕時間都印到記念印!!!
回程無商務餐食啦...個飽真係堅難食...食左一口...
左面三越北海道展買~                             右面機場買...豆腐唔好買...咸咖...
終於買過一次北海道哈密瓜啦... ¥1890                                            菠蘿¥700
向機場便利店買...

沖繩一定會再去~ 各樣野都好岩我~ 下次希望可以去埋島仔~ 同希望我考到車牌!!!

4 則留言:

  1. 妳覺得搭巴士難嗎?

    回覆刪除
  2. 沖繩似乎老幼都啱去......我想問呢沖繩既百貨公司覺唔覺有玩具部架?

    回覆刪除
    回覆
    1. 沖繩當然老幼都啱啦~ 有得食有得買有得玩~ 沖繩三越應該有玩具部

      刪除