DAY 2B聖誕青島之旅 2013年12月25日

離開啤酒廠~ 我地就坐巴士去下一個點

青島都有淺水灣喔!
落車無耐好快就行到去浙江路天主教堂
先行條斜路先啦
無晒d中交字真係堅似歐洲
對住教堂就係橫店~ 不過應該係戲院
浙江路天主教堂~ 岩岩有藍天~ 靚晒!!!
周圍靜英英都無行入去睇下...
之後就一路行行行~
完全歐洲 FEEL!
青島市人大常委會
周圍D樓都靚咖
再行就行到去基督教堂 ¥10 /位
材料是花崗岩
一定要影返張相相先啦~ 佢都幾靚呀~
比左¥10記住行下鍾樓~ 不過要行樓梯

入面仲係木樓底
離開鐘樓行去空曠D地方就見到另一景點信號山~ 三個紅波波好易見到啦!
信號山¥13位~ 上埋觀景臺
先去個磚頭洗手間先
因為都要行上出...沿途會遠遠見到青島景色~ 先來小青島
再來棧橋~ 果邊落雪呀~ 所以濛濛地
缺乏運動既我行十步休幾步慢慢行啦~ 哈哈
有無人可以話我知點解要咁樣綁D樹?
又興鎖~ 連心天橋
椰菜花又出現
五龍潭~ 結冰咖~
佢個名真係叫小木屋...
唉咕~ 終於行到上山頂...都行左唔少樓梯~ XD
佢地既設計肉酸又唔係...靚又講唔上...都幾得意既~
呢楝古古地怪既觀景台上面VERY GOOD~ 有得坐~ 仲慢慢360度自轉!!! 正呀~
坐向到可以影晒360度呀~~
 青島啤一定見到
周圍都係紅屋頂
岩岩去間浙江路天主教堂
  小青島+棧橋
 貴賓樓裝修~ 唔駛去
小魚山
住向入面真係好正~ 出面又落雪~ 又大風~ 又放晴~ 我地入面都係好溫暖~
 坐到唔再坐我地就落返山搵巴士返酒店~
 巴士去到酒店最近都行左一大段路先到...
 到啦~到啦~
又走左去家樂福行下...

 ¥12.8 買左盒山東餃子... 邊食邊吐返D皮出來...大厚啦~ 哈哈
 行完家樂福返酒店行政樓層八下有咩 HAPPY HOUR 點心食...1800後先有...
 
 有好多野飲~ 酒都有~ 好幾款小食+生果+蛋糕~ 隨便你食~
質數OK啦~ 簡簡單單傾下計~食下~飲下都唔錯~ 慳D的話~ 食飽D晚飯都唔駛食!!!
食飽飽返房睇 KBS WORLD~ 剛好做無限挑戰~ 笑下~ 等肚餓...
 
 向啤酒廠買~ 返到HK大部份都係呀媽食左加送比人...我食左一包都唔見晒佢地
八點鐘其實唔肚餓都去左云霄路海島漁村 ~ 酒店行過去都好近
 好大碟呀!!!!
 佢地中意碎上...
2個人食左¥80 可能唔餓...無D人講得咁好食~ 一齊都係OK~
諗住去到青島一定要食返次海鮮先得...聽晚又定好左晚餐...所以今日唔餓都食下
食飽飽慢慢行返酒店~ 舒舒服服洗白白~ 繼續 KBS WORLD~

沒有留言:

張貼留言