DAY 3B聖誕青島之旅 2013年12月26日

參觀完返酒店時穿地下街過隧道~則邊有間韓國小食!!!
佢向落樓梯一個舖位~
加埋都係¥20 堅好食~~~~ 正呀!
本來打算買幾包做手信~ 驚唔好食先買一包試下味先~ 即時唔駛再買
向酒店休息完後我地就再出去行埋最後景點加晚飯
我地行行行行~~
太陽落山啦
終於行到海邊!!!
懶得行~ 遠遠望下五四廣場算啦!
一男一女應該係浪漫!
太陽落山了
呢條橋唔錯~ 可以坐咖~ 坐住睇日落~
國內都幾得意~ 中意向景點放字
影埋走得~
行遠d有個商場
最有聖誕氣紛都算係呢到
都係香港有既店
對面有個全名店商場
穿過去仲有紅色聖誕樹
再行埋去 AEON~ 
都係行下超市咁~
之後就行去食晚飯啦~ 我好勁叫人同我買左個團購~ 仲要係4人餐2人食~
先上魚湯~ 叫你飲左原味~再加湯滾野食
左面係冷盤酸蘿蔔~ 右面係打邊爐食~
 再來服務員同我地整到圓碌碌蝦丸~ 新鮮吊筒~
主角來啦~ 黑班片20碟~ 每碟其實得2塊 XD
其實有3碟我叫左唔好上~ 食唔晒唔好浪費~
因為中意食魚~ 所以先買左4人餐~ 散叫20碟魚都唔平咖! 魚係好味咖!
真係好簿咖!!
今日應該係食左你啦
食飽飽返到酒店睇電視~ 洗白白~ 舒舒服服過埋向青島最後一晚~
海個面無啦啦快速放左5分鐘煙花...可能係試放

沒有留言:

張貼留言