DAY 3泰北最多人之旅2014年2月2日

 今日食左DD早餐~ D泰國蛋真係幾好味~
 各人對觀光興趣真係可有可無...本來有景點去...但個個話可以唔去~ 哈哈
 叫左佢地唔好食咁多野我地又去Nimmanhaemin Rd出發
 有人想買NARAYA~ 無開!!!
 又順手搵下一路要搵既店...都係搵唔到...
 搵唔到就行去街頭新開的 MAYA MALL~
  仲有個小商場位招租緊~

 新開的~ 涼下冷氣都OK~
 
 文華餅店~ 等D人可以向市區買到馬卡龍~ 不過太早咩都未有!
泰國...香港都仲未食過
 向入面行左陣大家都有買到野呀~ 朋友搵到有間 BOOTS~ 
我地向入面買野順手問埋路!!! 今次一定搵到我地要去間店!!!
 清邁都幾重口味~ XD
經過一輪問人同搵左幾次...終於知道間店係向 WARM UP 隔離
 多得新假期介紹搵餐曚~ 買左D有機HONEY, FLOWER HONEY, 芝麻醬咁
 之後就搵左架雙條去清邁文華東方...問左個司機話識路...小喇叭睇住GPS都知佢唔識路
車左我地唔去邊...攪左一大輪係我睇住GPS教佢路...真係他媽哥治...
BOOK 12點...最終12點幾去到餐廳!!!
 呢個文華脫離左東方文華集團啦~ 不過BRUNCH 仲有~ 但仲貴左 ...
 一陣食呀!!!
 雖然貴左~ 不過大家都讚成豪一次~
 蠔...可以唔駛食...無咩蠔味
 呢個不得了~ 大廚即時煎~ 即時擺碟~~ 十分好食!!! 仲有個超滑鵝肝毛士!!!
 今次貴左~ 但每人有半隻龍蝦~ 又係好味道!!! 海鮮都OK~ 有鮮味!
 肉又係好食~ 除左個汁我唔中意之外!
 又來多次...佢想我死...打算比6、7舊我...我話 NONONO!!!! TOO MUCH!!!
 點都要食多碟我中意羅馬生菜~ 仲有西瓜汁~
 即煮意粉真係幾飽都要食...超好味!!!
 又到甜品時間!!! 個米色馬卡龍食左即吐...係松露味...我真係唔識欣賞!
 一定要ENCORE 心太軟~ 出左 LEMON MACARON!!! 
 今餐6個人成左成萬呀~ 比上次貴左百幾蚊個~ 但又多左鵝肝;龍蝦都OK~
 仲送埋幾張 POST CARD!
 
 
 
 
多左個甜品BUFFET~ 不過D Macaron 真係無以前咁好食~ 食完都無買走了
 叫左職員同我地CALL TAXI! 等下啦~200baht
有人貪靚買左~ HONEY~
 坐的士返到市區佢地搵按摩~ 但好多都 FULL~ 咁順手觀光下~ 大佛塔寺
 
 上次住得咁近都無來過
 唔比入~ 真係影張相就走得!
 之後我地就去左SUNDAY MARKET 街頭行起!
 
 約好時間可以各有各行啦~ 唔見返酒店啦~
上次來幫襯過~ 今次又見到~ 又買~
KAWAII~ 呢~ 哈
行到去上次住間 U HOTEL附近 陪左兩位呀嬸泰式按摩2粒鐘...間間都FULL爆...
佢有人快完...我地都等左成十幾廿分鐘...最終我係一個人去左另一間房
兩位呀嬸又去左另一間...我覺得完全係比錢人地打我...我真係唔識欣賞!
 2粒鐘都係 400BAHT 到...中意既人係幾平既~
  比人打完後都唔餓...只係買左個木瓜沙律 35baht 食下算~
 真係好多人~ 之後我地就行返酒店~都行左成廿分鐘咖
 夜市戰利品

向 MAYA 商場買 350BAHT                          搵左好幾次終於搵到既有機XXXX   
明天去 PAI~呀!!!

沒有留言:

張貼留言