DAY3C-久唯了的單人中部之旅-2014年11月10日

呢頭坐完富山電鐵就行返酒店羅返行李

又坐JR 啦~ 5點到就出晚霞~ 再見啦富山!
準時開山去高山個半小時就會到啦~
TAKAYAMA~ 我又來啦~ 咁就6年...
飛驒牛呀~
今晚入住車站附近 HIGH D 既 DORMY INN
HIGH D 名都唔同D~飛騨花里の湯 高山桜庵
一入去好多人呢~ 排隊CHECK IN~ 聽到唔少廣東話~ 一泊兩食11,900円
 全酒店就舖晒  榻榻米 CHECK完IN 就要鎖鞋光腳走~ 仲有人同你抺乾淨行李!
一入房比張床吸引晒啦~ 好大張床呀~
格局同松本個晚差不多~就係豪華左~ 日式左~
有溫泉浸梗係要比個藍仔你啦~
早餐~ 晚餐~ 呢到可以8點先食晚餐! GOOD!
高山名物~ 今次唔買啦~ 上次買左都唔知有無食~ 哈
等食! 都唔少人~
原來大部份野都係自助任食...
呢D一坐低就有
我既飛驒牛~ 都幾大塊
自助~
自助~
人人都有~ 超多菇
朴葉牛~ 送飯真係VERY GOOD!
繼續自助~ 食到好飽啦!!!
食飽飽都係9點到出街行下~ 重溫舊路~ 但一個人都無 @.@
收左工...
行到見到中橋...懶呀只帶左手機出街...影得嘛嘛
OH~ 晚上紅葉~
呢到有居酒屋~ 有一兩隻人影~
行到去中橋就走啦
酒店前足湯
酒店前都有靚紅葉啦~
返房休息下先~
平實浴衣~
SMAP X SMAP~
我係好飽...但免費既點到食埋佢...好味!!!
食完走左去沖亮啦~
神奇既事發生啦~ 明明酒店好多人但無人浸
佢D水都係有陣氯水味~ 都係當泳池水好啦~
浸完就去玩下腳部按摩機...我係玩到訓著左~哈哈 後來終於有人來有聲我先醒
有3個個室風呂~ 無人就可以入~ 我睇下就得啦!
今日唯一買左既黑芝麻饅頭

6 則留言:

  1. 間酒店唔錯喎, 但個價錢同正式溫泉旅館差唔多

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實佢係 飛騨高山温泉(加温・循環ろ過) 但我覺得係有陣氯水味...一個人係比 二人貴...二人包兩餐先 14000yen

      刪除
  2. 原來中橋夜晚有打燈

    回覆刪除
  3. 嘩﹗在車站傍都有一間咁正的溫泉酒店,簡直超方便﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔錯~ 有機會可以去住~ 佢d早晚餐都算多野食~ 仲有拉麵!!!

      刪除