DAY8A-北歐之旅 2014年4月25日

估唔到小小船艙又幾好訓wow~ 成晚都無醒過~ 7點幾8點起身沖亮出到來9點到啦~
個船慢慢行沿途已經係瑞典啦~
周圍都好似豪宅區咁
遠遠見到櫻花羅!
我地無買早餐...所以餓下等落船啦!
呢d好重要咖
還埋風筒~ 羅齊行李10點到 STOCKHOLM~ 落船啦!
人山人海~ 跟指示行去 METRO~
超大隻娒明!!!
唔駛識行~ 跟住人行啦~我媽遮住晒個鏡頭啦...
BYE BYE啦~ 訓左一晚既遊輪~
行到 METRO門口就有櫻花!
因為 STOCKHOLMD交通費真係奇高...一程地鐵36KR 港幣要成四五十蚊...
 我上網買左STOCKHOLM CARD 4張 折左2080KR/4張, 但落船到無得羅
咁我一個人去羅完再返去比佢地用應該會比較抵D...哈
搭4個站到就去到 T-Centralen T-bana
去車站票務處問野一定要禁票等...點不知唔係呢到羅...佢教左我去第2到...
之後跟佢教搵到個遊客中心物體~ 又係羅飛仔先啦!
D旅客好長氣...好多好多野問...我就等等等
呢兩日靠呢張卡坐地鐵同觀光啦! 
返去搵佢地啦!
STOCKHOLM有好幾個美麗車站~呢個係 Stadion T-bana 搭錯車順手影埋~哈
呢個就唔記得LU~
地鐵~ 都幾新幾乾淨啦~ 北歐嘛!
住兩晚就向 AIRBNB BOOK 左間屋~
間屋都幾大間咖~ 我地住晒!!! 個廚房正呀~
客廳!
房啦~
仲有個露台~ 掂呀!!!
屋主仲留底左隻復活蛋比我地~
廳一角!
向露台發現到樓下竟然有櫻花 !!! 仲要滿開呀!!!
附近係住宅同有間大學~ 環境真係唔錯!
OK晒~我地就梗係要出街賞櫻啦!
滿開呀~ 掂晒!
藍天!櫻花!我向北歐遇到了!
影影影~ 大家好忙啦!
呢個係 F小姐!XD
影完就走LU~
都係櫻花啦~ 
本來係想向附近食野...但佢無英文MENU...我真係唔識呀...
間餐廳又好多人好忙咁...餓呀...
 呢到仲有間超市~ 今晚可來買餸啦!
幾得意!
搭METRO出去啦~

沒有留言:

張貼留言