DAY10-北歐之旅 2014年4月27日

今日去挪威~ 一早就走啦~
搭火車當然係去 Stockholm Central...8點14分車...好似早左少少呀...哈
搵好位放好野我就周圍行下...
有間超市呢~ 買左3盒生果~
今日先去GOTEBORG ~ 今次勁呀~ 坐 FIRST CLASS~ 第一次呀~
左面3盒生果仔買左 70SEK~ 士多啤梨係甜既~ 右面係火車包埋早餐
因為普通位無特價~ 所以揀左 FIRST CLASS~ 443 SEK舒服3小時~ 有早~ 有WIFI~
有專人羅包比你揀咖~ 唔夠羅多個都OK~ 個果汁勁攪笑~
好舒服咁就過左 3小時~ 瑞典第二大城市 GOTEBORG到啦! 
因為我地無錢...一直都係碌卡~ HAHA~ 想用卡LOCK行李但無 PIN 用唔到卡...
向HK 成日懶打去問個PIN...攪左一輪...最終要去換錢先放到LOCKER!!!
Göteborg
ART??
第一次見羅~
又櫻花啦~ 今次白色!
有D好貴既蝦毛...三文魚!!!
路過~ 一陣再返來
今日星期日Göteborg有個漁市場Feskekôrka就係休星期日!!! >< 咁周圍行下啦~
又 ART??
無好好做功課~ 所以唔知有咩好行
沿海行下~
有呢D遊覽船
無聊就影相
岩先唔夠銀仔~ 去便利店買個包 16SEK~ 順手換銀仔!
無目的行一個大圈
行到有條河到~
 慢慢又應該去返市中心
呢到多好多人
之後去返商場~ 行下超市~我媽見d甜椒忍唔住要買~

似係前幾日食個d蝦仔~
行完返車站~ 有時間食個午晚餐
見佢都唔算勁貴就佢啦~
我同媽一人一樣sek196~ 二百幾港幣~ ok啦!
牛肉長通粉
超多雞肉咖哩湯??當湯飲都得...超多~ 味道唔錯
食飽飽坐向到等上車~
GØTEBORG - OSLO S 27 apr 2014 Avreise: 17:55   Ankomst: 21:49
因為一條氣 STOKCHOLM 去下GØTEBORG 要成6個幾鐘~所以先中途去下GØTEBORG
架車都幾少人
我當然都係上網買好晒~ CHECK 票時佢比番張飛仔我地
再見啦~瑞典!
7點幾~ 太陽準備落山
之後去到瑞典同挪威邊境全車人要落車...下...落車...去邊呀???
我有理由相信因為架好差長既火車太少人...佢轉旅遊巴車我地去OSLO...
8點...仲有個幾鐘車程就被人賣豬仔
兩架大巴車晒成架火車D人再上路...我都真係第一次見...第一架迫爆~
我地等多陣坐第2架車~無咁多人...
繼續去OSLO啦~ 太陽都落埋山
去到OSLO竟然仲早過火車原定時間...勁呀~  [ 早左幾分鐘 ]
去HOSTEL 羅好房~ 問佢話無錢換...找換店又收晒...用卡又禁唔到錢...因為唔知密碼
最後向火車站用歐羅買左支可樂~ 留返明天 locker 用
明天又要用locker...去睇下環境先...又要搵銀仔啦~
返hostel 都懶得影相~ 明天7點幾又要出發啦!
今日超市戰利品~ 上5盒係茶包~ 下面係我媽中意個d 重到死蛋糕...

沒有留言:

張貼留言