DAY11B-北歐之旅 2014年4月28日

落左小火車就有好多人排隊問問題~ 我當然都要問下啦!
落火車大部份人都會去搭船~ 因為我地今晚 住 FLAM 落船之後要坐巴士返來
但問題係我地無人有 挪威幣...INFORMATION 個人都唔SURE 巴士可唔可以碌卡
已經準備放棄 ><
最後我地成功向手信店買野找返挪威幣~即時衝去碌卡上船 ^^  1180NOK/4
上到船個人開心晒~ 佢係好重要既一個環節
我媽留向船入面觀光~ 我地3個後生就梗係去吹風啦~
好多等你比野佢食~
坐船既目的就係要睇呢d風景~
好寧靜呀!!!
佢似唔係 KFC 船長??
好寧靜呀!!! X 2
沿途都係山同水~
唔知D人靠咩為生...
有少少彩虹呢...
準備落船啦~
45分鐘船程完結~
如去 BERGEN 就先去 VOSS 都可以
似唔似肚痛?
唔係我地要坐既車
入去行個圏仲換多€50 挪威幣 怕明晚唔夠錢去開 Locker~ haha
大部分人都上車走左LU~ 因為基本上都係跟佢介紹行~
正門~
搵到巴士站返去 FLAM~ 仲有時間周圍影影相
人???
都有好幾個人一齊等車~
車係可以碌卡~ NOK156/4位
唔駛好耐返到 FLAM~ 先去羅房先
 
Flåm Hostel  NOK 1,245/4人一房有洗手間加浴室~ 算平咖啦~
放低野我地就再出去超市睇下有咩買來煮

中意靜就岩晒~
行去車站都好近
明天坐巴士地方
空城計~
無咩新鮮野買...三文魚...無... 
買完野行返去~
本來係打算豪d住一晚呢間~ 但千幾一晚住得2個人~ 大家都係留返d錢食左佢~
收晒啦
呢到都有木屋仔但要 SHARE BATHROOM~
HOSTEL 有個溫室仔~
應該係房東間屋
我地就係住呢棟~
應該都係櫻花
各有各煮~ 紅色兩碟我同我媽~仲可以用禁日買既甜椒 ^^

沒有留言:

張貼留言