DAY13A-北歐之旅 2014年4月30日

最後一日~ 今日都有成日向oslo到~ 好好食過早餐先!!! 蛋沙律十分正!!!
呢間 HOSTEL 真係唔錯~ 早餐D野都好岩我地食~ 左面個瓜超甜~
HOSTEL 其中角落~
我地訓四床房~ 有私人浴室同洗手間~ 有風筒可借上樓~ 只係 NOK 897 /晚~
落樓下 CHECK OUT KEEP 行李~ 一人再買一張 OSLO PASS~ NOK290
要好好向OSLO 行一天~
HOSTEL 向前行無耐就係 Stortinget - The Parliament
WOW~好多靚花花
影下相先可以走啦
Stortinget - The Parliament 正面 呢面影無藍天!!!
呢個地鐵入口真環保...咁黑
OSLO PASS 當然包搭車~ 地鐵都幾乾淨~

搭兩個站 Tøyen 落車~ 又見櫻花

小北歐鴨仔~
人地無野多...地方多...
朋友指定要來睇名畫...太旱未開...頂..
未開既櫻花
行去隔離唔知咩中心
花花又出現
好幾隻色
溫室物體~好似有人去返工
唔知想點...肚痛?
有幅地種左D花花有介紹






呢個得意
我當然唔知佢係咩
Edvard Munch 愛德華·孟克,挪威表現主義畫家、版畫家
知道我要睇咩嗎? The Scream 吶喊
OSLO PASS 包入場費, 但入去一定要放晒D袋向LOCKER
The Scream 1910?, oil on board
I was out walking with two friends – the sun began to set – suddenly the sky turned blood red – I paused, feeling exhausted, and leaned on the fence – there was blood and tongues of fire above the blue-black fjord and the city – my friends walked on, and I stood there trembling with anxiety – and I sensed an endless scream passing through nature.
— Edvard Munch, 1892
佢係唔比影相...張相係官網 LINK 過來,我一向唔識欣賞畫 
有人以為可以同佢合照~哈哈~ 其實佢有4個版本 有D係可以影相, 但呢間唔得
之後行其他...有好幾大隻標本~
絕對係一比一
其他野
仲有好多畫...當然睇下無蝕底
天體營?
你識唔識佢?
我以前賣個d石頭
兩位小姐要買件衫記念來睇過 @.@
睇完羅返野行去坐地鐵

沒有留言:

張貼留言