DAY9-濟州島超閒之旅 2015年2月26日

 我點都要強迫自己出埋最後呢日...日日都掛住睇劇!!!

 昨晚住間酒店老板娘好客氣話早上車我地去海邊 Hotel Haru, Jeju
 咁我就去左我想去果馬仔燈塔~
 今日天氣嘛嘛地~ 仲早嘛10點鬆d~~ 馬仔你好遠呀~ 免費車來唔好有要求啦...
 年年都凍冰冰去海邊~ 哈哈
 離開馬仔燈塔~ 老板娘都要車一車我地去睇海~
 呢到好大風呢~
 吹完風I 我地就結束額外免費短短觀光返酒店啦~
11點~ 時間仲早我地就行去食早餐
 去左咁多次韓國先第一次食~ 即叫即整~ 叫多兩杯 GREEN TEA LATTE
無寫低幾錢 TIM!!! 好味道~ 未食過可以去食下~ 都幾飽咖!
食飽飽有 WIFI 就搵巴士去左中文區~ 12點半到去到


濟州3大瀑布~ 天帝淵~ 唔行啦~ 睇 tv睇過~



我媽中意花~ 見有時間就去埋 如美地植物園(여미지 식물원) 當然要入場費每人9000won~


入到去好溫暖~ 一大大大個溫室
努力影花睇花啦~
除左花仲有果樹~ 真咖
除左室內都仲有室外~
眼力突然好好~ 向室內見到出面有櫻花滿開~
以我技術~ 少少已影得好靚啦~ haha
仲整埋條日本橋~

又入返室內~
睇完花睇景啦~ 可坐電梯上10層樓左右的展望台
今日對住漢拿山個面天氣都算好~ 起碼望到山~
對海就白白地~
呢個係許願樹~ 可自己掛上去
我地都行左成差不多兩小時~ 走啦~ 去搭車返士區~
返到市區都係4點到仲有時間~ 去超市買左士多啤梨
終於見到魚仔餅啦~但呢檔 1000won 得2條!!! 可惡!!!
最後點都要去食埋晚餐先~
終於第一次向韓國食炸雞!!!
紙盒後來食唔晒羅的~
半半雞~ 熱辣辣~ 大大舊好好味~ 但2個人真係食唔晒羅~  遮住左咋~ 好多舊咖~
食飽飽返酒店~ 呀仔竟然話車埋我地去機場...wow~ 5星級服務呀!!!
有人送...超快去到機場啦~ 呢團唔係國內人呀~ 係越南人~ 唔知以為佢地搬濟州返去!!!
忘記食左咩...新年假期又完結...
幫朋友仔成SET買~ 六千幾蚊之嘛 @.@
送左30000WON COUPON~ 即買!!!
洗晒 t-money d 錢買!!!
兩盒士多啤梨唔係好甜~

我都覺得我好過份...上年旅行成年先寫完...
搬左 blog 無咩人留言真係無咩心機寫...日日又咁多劇集睇...我會努力咖啦!

2016新年假期下星期開始啦~

3 則留言: