Day2 台北快閃2日2夜 15年12月16日

今晚又返香港啦

全個旅程只有呢到係跟盧覓雪介紹去的南門市場
真係街市得來幾乾淨
有間愛文芒果乾好多人買!特別平!可惜呀媽格價格得太遲~賣晒! 呢間唔係平~齋睇無買!
完全係營造活生生的樣子!咁都諗到~
呢D都唔貴
盧覓雪介紹呢間d板鴨,但都幾貴下無買!見有香港人買佢會同你真空封好!
最後買左幾條粟米就走人
之後就和向街遊盪下~ 見到 google mark 左就買個同朋友當早餐~
平啦!
只係買左個細 Twd30 唔錯係幾好食!
呢d係呀媽食早餐時羅左d比我試~ 應該係豆干 好似齋雞粒咁~
   行行企企之後就搭個地鐵
去到101附近
好耐之前睇台劇想來好耐!四四南村
行下睇下
舊得來又一個景點!
仲有d 新派手信店行下
唔平咖
好多味既 BAGEL
行完就去搵食
之後行左十幾廿分鐘去左間叫明月湯包
雞湯同牛肉湯兩樣都好飲 
醉雞
蟹粉湯包
絲瓜蝦仁湯包~ 清清地都幾好味~
原味湯包
味道正常~ 唔貴羅!無咩驚喜~ 今餐食左TWD1150
之後路過條街好多寵物店~~~
之後仲行經過街市~ 晚上係夜市~ 買左白苦瓜~ haha
仲有時間就行去 信義間 Dazzling Cafe
哈哈~ 幾過癮~
 因為 Dazzling Cafe 個層三越咁好彩裝修...無得食
拿拿聲上網搵下邊間 tea 一 tea~ MELANGE CAFE 米朗琪咖啡館
朋友飲荼~
我媽竟然飲凍野~ 香茅青檸~ 我老闆係西班牙咖啡~
我應該係叫左 香蕉MOCHA沙冰
好彩只係叫左一個~ 唔係我中意果隻窩夫~ 係厚身窩夫~ 飽死!!!
今餐加埋 TWD900
之後時間差不多行去搭地鐵走人
行返酒店
最後努力~
繼光香香雞-小 TWD60
仲要買埋胡椒餅
 
TWD50個~
酒店D野飲都可以飲~ 唔錯啦
唔肚餓下仲要食埋真係飽到呢...
回程都CALL 左的士~ 司機準時到達~ 4個人 TWD 800 輕鬆到桃園機場
有幾KG係鳳梨穌~ HAHA~
又走LU~
 
回程飛機餐又係咁
今次小小地只係買左2個飯團明天做早餐

唔想請假~ 收工去台北間唔中一次都OK既~但我就只限涼既時候~ 夏天真係唔好攪我!!!

沒有留言:

張貼留言