DAY 7A新加坡/瑞士/德國 2016年2月12日

一起身馬特洪峰出左來啦~
我地有的是時間! 早餐慢慢食!!!
瑞士之旅第一次向酒店食早餐呢
D野都幾岩我食啦
一早就要飲香檳
禁晚無肉食今早食返 哈哈
好多款茶 可自己慢慢揀慢慢沖
繼續食
本來我都唔食~ 但見到~ 唔好蝕!試下啦!
呢隻火腿加埋蜜瓜我食到!陣味唔勁!
本時我係無呢D食
脆的
扮富貴早餐!食完就真係食唔落啦!
我地間酒店
食早餐係對住佢
個三角開始變色啦
金三角朱古力~
食飽就好去觀光~ 再遲d 三角朱古力又唔見左~ 今次要自己行出去~
其實行5-10分鐘已去到火車站
入觀光中心行個圈
買車票上山啦~
冬季期間好多 apartment 都要你租5日以上...for 滑雪
馬特洪峰D雲真係成日都吹來吹去......
又遮住D啦
真係想吹開D雲
火車就係咁慢慢圍住山上去~
旅程第二個山~ 當然周圍都係白雪雪~ 正呀


好多人上到成三千米滑雪~ WOW~ 唔知要滑幾耐先滑到落山...
 
唔係滑雪既我地目標好明確~就係行去棟建築物到...
 
呢個玻璃門好型~痴滿晒雪花~
咁早上來~ 朱古力都係遮住左D~
好慢好慢先爬到上個看台到...因為成條路都係雪斜路...多雪到無晒梯級,,,
我地要扯住麻繩一步步行.......
上到去都幾大風...無遮無檔...我真係怕高...
呢D應該係叫冰川
真係隨時都可跳落山...好驚咖...我...
吹完風影完相入返酒店暖下啦~ 去下洗手間 ^^
之後見差不多有車就走啦~ 仲見有個教堂仔...
十點幾就觀光完畢~ 真快
好快有車啦~
車票嘟下就入得去~ 方便滑雪人士~
大家都上來滑雪~ 落山係無咩人~ 隨便坐!
吹唔走既雲
一路望住馬特洪峰既矇矓美我地落山啦~

沒有留言:

張貼留言