DAY 2A-北海道和歌山自駕遊 2016年7月1日

呢張相係凌晨四點幾!個天真係咁早光!
今日8點9出門啦~ wow~ 幾好天!
行過隔離攞返車
泊左成晚都係900yen
開車去食早餐啦
泊好車就去搵食
今次唔去二條市場,第一次來場外市場
行個圈睇吓邊間好
好多哈密瓜呀!!!
最後都係揀咗最似觀光客去果間!因為比較多款式!
一場嚟到梗係要自己揀隻蟹啦
呢啲熟左係平啲
新鮮~ 揀好就上左一層去餐廳
隻蟹即刻蒸!等下啦!
即片! 新鮮~ 好味道~
佢同你拆蝦殻要收費咖!我地自己拆!但勁新鮮佢係識跳咖!haha
最後都係交比我媽處理!
我地識蟹號碼牌
隻蟹上台啦!新鮮蒸真係好鮮甜!
怕唔夠飽都係叫多個飯~ 毛蟹肉三文魚卵~
滑滑銀雪魚
蝦頭幫我地炸到好脆!成隻都真係可以食晒!好好味!
食完要玩下先開心!
今餐三個人食左千幾蚊!豪一餐啦!
好多明星幫襯過
食完就周圍行多陣
行完就去下個景點啦~
第二個景點北海道神宮~ 一小時免費泊車!
差少少Hi 落人地到 haha~


同平時有d唔同
有指定方法~ 跟住行啦~
我地當然都跟人行一行啦~
北海道神宮


排咩?排咩?要去八下先!!!
D人就係排呢個!我先頭仲以為唔駛錢~ 係要 ¥100的~ 應該係新鮮大福!
本身係打算去 OUTLET 但時間好似唔太夠就去左 JR 泊好架車行街街~ 立體停車場~
我竟然有買野!!! 太好啦!!! 終於買到岩心水背朗啦!!!
免費泊車記住向買野舖頭整埋呀!
因為約左時間去白之戀人玩整餅~ 所以只係行左兩個幾鐘要走人啦!
個車就係泊向呢到~
等車中
第2次泊呢D立體停車~ 有好好人既叔叔指導我揸入去~ VERY GOOD!

沒有留言:

張貼留言