Day3C 沖繩5天自駕遊 16年10月7日

我都唔記得做咩停向到...可能影下個海呱...定整Gps?
路過行下
點解我禁日見唔到你呀?點解呀!點解呀!點解咁多和牛咖!!!
好平羅!想買咖...不過諗起D糖放棄左!
之後路過某Aeon 搵野食!
一人揀一set! 我媽揀沖繩麵定食!又麵又飯~飽死佢!
我揀炸豬扒定食
兩樣加埋先百幾蚊!我媽果個先五十蚊到!我個沖繩炸豬扒先八十幾蚊!!!真係平爆~
食飽飽就去今晚酒店 check in 放抵行李先!
酒店職員會同你泊一次車...so good! 佢好環保羅...個大堂係無冷氣...咁即係熱熱地啦! 
但唔緊要正常都唔會留向無冷氣既地方好耐!正常呀下!
佢好快比左房卡我呀!但上到去開唔到門!咁有位年青男職員同我去換~
熱住等左15分鐘...換返來都係開唔到門...佢又再去換! 之後我地又繼續等...
之後見到位高級DD 男職員開左房門比我地...但無卡開唔到冷氣...打開房門繼續等
咁我實在太急去個洗手間先...岩岩同我check in 位女職員打上來 話唔好意思xx77個D啦...
咁我就話唔緊要我準備出去啦,我熱左半粒鐘都仲未比到張房卡我...我唔等啦...
今晚返來換間高d房比我啦 ...
4樓係唔夠高~ 熱我咁耐...換啦~
之後D野留向房酒店會同我地搬~ 去門口職員會揸返架車比我地,我地仲要去埋個景點先!
呢間ANA 好近萬座毛!
成6點啦都好多人去萬座毛~好彩搵到個靚位泊車!
天黑前來到
 Hello! 上前次無來!今次來返啦!
我地間酒店
之後就再一次去Aeon mall  ~ 行左成2個鐘
9點幾唔係太餓但都要搵野食咖~ 
食個正餐啦~  最後去左食鎌倉パスタ
粟米湯
海老とアスパラの胡麻風味サラダ  / 蝦蘆筍芝麻醬沙律
  厚切りベーコンとトロトロなすのトマトソース / 厚切煙肉茄子蕃茄意粉
佢仲靚過餐牌張相!!!

唔太餓下散叫都夠2個人食咖~ 今餐食左 ¥2127 ~ 平啦


 

又食唔落你啦~
好靚呀!不過唔平唔捨得買
 
行到收舖走啦~ 10點啦~
之後 11點不用就返到酒店~  今次要自己泊車啦~ 酒店只會同你泊一次~ 哈哈
晚上 ANA 係幾靚既~
向 COUNTER 羅左新房卡~ 轉左7樓望另一面
原價千幾晚一晚包早...我係用積分換啦...
早餐有3間餐廳可以食~ 有錢住幾日都駛怕食同一樣野
今日買既農產品!D沖繩柑好甜咖!
呀媽今日買既
有時間就影下啦!岩岩向 Aeon買!
向古宇利島TOWER 買既~
AEON個袋幾靚~ 蛋黃哥

沒有留言:

張貼留言