Day5B 沖繩5天自駕遊 16年10月9日-完

雞蛋都有自助售賣機

離開波上宮就去埋海鮮市場
比我想像中冇乜嘢食~ 因為我唔食刺身嘛~
呢度有教你切魚生囉
如果食吞拿魚應該都平嘅
得一兩檔有熟食~ 同埋價錢唔係咁吸引
一場來到食少少啦
生蠔佢唔會一次開太多出嚟
呢個好食~
總括來講呢個市場唔岩我~ D野唔平
回頭我經過條「那霸大綱挽」開始封路啦~ 少車左幾多!
今次呀媽好叻我影到個繩頭~ 呢條巨繩由稻草所製造,全長約200米,直徑約1.56米,另有256條約7米長的小繩連接着巨繩,足足有成43噸重
勁呀~
之後仲有時間
去埋Aeon...停車場好多車呢...技術不精...好驚Hi到架車
都係見唔到香印提子嘅
行咗陣買咗少少野走啦
去埋最後一個好旺場地方~  呢度泊車要咁樣拍...
係有人指導我咁樣拍
呢度係機場附近 ~ 有間溫泉酒店,同人訂過2次但我自己未住過啦
琉球温泉 瀬長島ホテ
呢D沙灘真係睇下好啦~ 幾多石仔
又到旅程完結既時候~
今次無花無損順利還車
還完車剛好有接送車開車去機場~ 
又一次再見啦~
臨走前當然要去便利店行個圈~ 包得好靚既炸雞~
對上一次食便利店炸雞係 08年 @.@ 原來我都唔係太為食~ 哈哈
當然飯團都要買走啦~
明太子玉子燒飯團
我媽話唔駛帶2個o急~ 只帶一個大行李 ~ 每人有30kg咖嘛~ 蝕晒!
新整好侯機室~ 太陽太好~ 唔太夠涼~ 入面開左間菠蘿園同有 duty free 都有少少手信買既~
再一次舒舒服服返香港~ 
我真係好想買...但後來忘記左...
又睇又食下返到香港啦~ 
Aeon 買
機場買嘅
呢個就係無印良品新出綠茶士多啤梨朱古力
安納芋真係超甜!!!

完成左呀媽去沖繩心願啦~ 唔駛成日玩未去過~ 不過我地都係話冬天先好再去~ 哈哈

沒有留言:

張貼留言