DAY 3D-西葡自駕遊 17年1月30日-里斯本生活

APARTMENT  附近

我響Google睇左好耐一直都以為係泊呢個停車場
人生路不熟~ 泊低架車先算啦~ 完來大廈停車場係要人開閘...護衛幫我叫左職員來
最後等左成10分鐘~ 有個靚仔職員來左呢~ 
職員介紹下停車場可泊邊就帶我地上屋,攞咗屋一陣先泊返架車過嚟
因為唔太貴訂咗間兩房一廳~ 140,40€ 2晚
一人一間房~ 香港住唔到去旅行唔太貴就住好D~
職員好長氣好盡責介紹咗里斯本俾我哋,教我電車搭幾多號好、邊度揸車好~
等佢走咗我地就泊返好架車返apartment 再出街~
我哋行咗去普通平民區咁~ 周圍都好舊~ 好似去咗澳門舊區咁...
行到去個平民超市~ 見到都麻麻地開胃~ 冇嘢岩買~
竟然有篤篤
見到好可愛嘅里斯本電車~ 真係好細架囉!
 之後行呀~ 行呀~ 去到旅遊區~
Comércio Square
Statue of Dom José I
之前揸車有經過~ 馬路係石春路...真係一路行一路〔登〕
如果岩岩無行到去個咁舊既區~ 可能都以為里斯本周圍都好新好靚咁~
天仲光沿海邊行下~
好攪笑~
真得意~
今日就係行呢條橋入里斯本~ 過橋費 €1.75
好 KAWAII~
行到去火車站有超市~明明係同一間公司超市D野吸引好多~ 終於買到餸煮啦~
之後行返去 APARTMENT 見到向澳門好貴間沙甸魚~ 呢到係平D~ 但都好貴~ 睇下好啦~
Chiado Museum
Money Museum
行下行下~行到去一條好旺既街 R. Augusta~
Casa Portuguesa do Pastel de Bacalhau
見到呢個應該係芝士馬介休 €3.5 好大個~ 間舖好靚下~
中間芝士係臭臭地果隻~ 不過都幾好食~ 超巨型~ 可以一試~ 
一路睇一路行~ 幾好~
好得意
N年前食完都未食過...一陣食飯唔食得啦~
呢條街都有好多餐廳
行到呢個廣場差不多到啦~
全程都無搭過~
返到去當然要影下岩岩買左咩~葡萄牙D豬牛肉勁平!!! 3盒肉每盒都係個幾歐羅,,,
切面蘑姑仲貴~ 哈哈~ 又蛋又乳酪~ 又湯
設計好好~ 煮完可以遞出來~
個湯超多~ 好好飲~ €2.5 一大桶 
我飲左兩...三碗個大碗~ 勁呀~
今晚 CHEF 好努力煮緊比我食
YOUR ARE SO BEAUTIFUL~
開餐~ 豬扒好味道~ 有豬肉味
仲有牛~ 牛就少少UN~ 
窗外夜景

食飽飽我都懶得出街~ 洗白白上下網~ 訓啦~

我向里斯本住果間 APARTMENT [CLICK 圖可即訂]
https://www.agoda.com/partners/partnersearch.aspx?cid=1787194&pcs=1&hl=zh&hid=1043129

沒有留言:

張貼留言