Day 2B-關西自駕遊 17年10月1日-道の駅 ウッディー京北 / ふらっと美山


 道の駅 ウッディー京北~

我媽最中意既地方~
我媽已經即時手起瓜落~ 揀好一個!
呢個不知名果實
好型wow 樹精咁款
向京都種既蕃薯!都好甜下咖~
貓砂...
我媽係咁易就買左佢地~ 加埋先840YEN
我就買左盒奶飲下~ 108yen 比較淡口

車行一陣又去到第二個道之駅~ ふらっと美山
好攪笑呢
見個個話好食~當然要食下
午餐食雪糕~ 
限定味~ 芝士味~ 牛奶味勁過芝士味
 食完就去行埋 ふらっと美山~ 我媽係唔會放過佢地!
我媽D FRD呀~
呢到無咁多野賣~
好大粒巨峰呀~ 當然要幫襯下
呢個我都幾想買
仲有印仔
行完就向美山村出發啦

沒有留言:

張貼留言