Day 3C-關西自駕遊 17年10月2日- 城崎溫泉

今晚住城崎溫泉~ 去到溫泉到又整路...為左泊車都轉左3個圈...佢岩岩好就係封左我要行條路
後來講要去果到先放我入去...泊架車都真係辛苦... 一去到放低左呀媽呀向旅館~
我先去泊車~所以我就一個人行返去

真係落足一日雨...仲要好大雨下
就係佢地整路...揸住車轉呀轉呀轉~
原來日本連鎖店都要跟返環境昨出讓步咖
城崎溫泉七大外湯之一就向旅館隔離
城崎温泉 四季香る宿 いちだや 2人1晚要成 36720円
呀媽好叻呀~ 我去到已經攪好晒...上埋房~ 定埋食飯時間~
城崎温泉都係古老溫泉~ 所以向溫泉大街大部份溫泉酒店都比較細間
話埋比你聽邊個溫泉休息~
文青景色
城崎温泉另一特色就係歡迎女宿客揀自己中意既浴衣著出街街浸溫泉~
基本上入住時已經比埋浸溫泉個 PASS 你~ 有時間你可以一間間浸晒
被爐台~
出面就係最重要河境
雖然落雨~ 未夠鐘食飯當然要出去行下啦~
行左一陣都係果D就返酒店吧~ 落雨都唔想行太遠~
夠鐘開飯啦~ 呢個請左位講國語妹妹~ 應該係台灣~ 向溫泉有人講中文都好似第一次
我揀左一人一隻蟹同牛肉既晚餐~
11月先到松葉蟹解禁...10月唯有食住紅楚蟹先啦~
梅酒
我可以察熟D魚~~

預先有一盤喜壽燒
右埋魚落去~ VERY GOOD~
之後努力食蟹啦~ 飲晒個蟹蓋D水都飽飽地~
食到尾就起晒肉
今晚最重點~ 嘩嘩嘩~ 好多牛肉呀~ 好大盤呀!!!  好好味咖
仲有佢地~
超努力都食唔晒D牛肉~ 原來可以留返明天早餐再食~ VERY GOOD LA~
仲有佢地...
最後仲一人一份甜品~ 簡直飽飽飽
食完就舖床
影一影晚上
晚上好彩都叫停左雨就出去浸溫泉
晚上城崎溫泉真係幾寧靜
呢間咁近一定要去啦~ 浸完呀媽懶得行就返旅館浸旅館溫泉
我就出去行下~ 順手睇下第間
近車站果間!
收左啦~ 酒店張野都無寫佢早收....
咁唯有順手觀光一下
各溫泉旅館木屐
受傷的鶴在此泡溫泉腳就好了,所以鶴在城崎也頗有名氣的
最後都係行返旅館
乖乖地浸下旅館個溫泉啦~
 城崎D溫泉房入面9成都無沖亮房咖~ 所以入面溫泉全部都可以鎖住自己浸~
沖完返房好好休息~ 繼續食埋佢地~

沒有留言:

張貼留言